BF februari 2020
Hej, jag vill gärna följas åt, plussade nu imorse med bf 10/2 om allt går som det ska :) grattis till alla!!!
Hej, jag vill gärna följas åt, plussade nu imorse med bf 10/2 om allt går som det ska :) grattis till alla!!!
Grattis du med! Själv plussade jag i förrigår och bf 15 februari (4+1 idag) :D
Verkligen! :D får se om det blir delar födelsedag för mina två :D haha
Enligt olika appar och bf uträkningar på webben så är det allt feån 12-15 februari, sonen är en dag tidig :D
Trötthet mest, lite molvärk mest, å ena bröstet gör ont! Haha vad har du för symptom?
Fanns det någon Facebook grupp förresten?
Känns som jag inte har några symtom just nu och det är lite oroande... Fler som mår lite aför bra?
Hallå, hallå!
Är 36år och gravid för första gången. Senaste mensen var 10/5, ägglossning 21/5 och plussade 6/6.
Eftersom man räknar från senaste mensen så har jag och BM räknat att jag är i v7+6. Nu var jag på ett extra UL eftersom jag har haft små blödningar till och från under 1,5 veckor. Läkaren sade att det inte är ett pågående missfall men hon sade att embryot verkade vara i vecka 5+? (kommer inte ihåg vad hon sade). Nu ska jag göra UL om 14 dagar igen för att se om det växer. Så inte överväldigande bra eller dåliga nyheter. Så min fråga, kan det bara saknas 2v sådär? Kan det i så fall bero på att jag hade ägglossning den 21/5, att ägget kanske inte fastnade direkt efter det?
Vet inte om jag ska vara positiv eller om jag ska ställa in mig på abort ????
Jag hänger gärna med i en grupp :D