• Issa90

BF februari 2020

Hej

Här plussade vi igår. Bf runt 15 februari. Vi är chockade men givetvis överlyckliga. Vi har ett barn sedan tidigare född 10 februari så blir kanske delad födelsedag, haha.

Vi som inte ens börjat försöka med syskonet så att detta hände var vi lite chockade över.

• Issa90
    Irene122 skrev 2019-06-08 08:32:04 följande:

Hej, jag vill gärna följas åt, plussade nu imorse med bf 10/2 om allt går som det ska :) grattis till alla!!!

Grattis du med! Själv plussade jag i förrigår och bf 15 februari (4+1 idag) :D
  • Issa90

Verkligen! :D får se om det blir delar födelsedag för mina två :D haha

Irene122 skrev 2019-06-08 09:28:58 följande:

Tack så mycket :D så himla roligt! Vilken spännande resa detta ska bli!

• Issa90
    Irene122 skrev 2019-06-09 14:02:36 följande:

Ja tänk om det skulle hända, så himla häftigt!! :D

Har du/ni haft några symptom än så länge? Illamående eller liknande :). Själv har jag bara känt lite molvärk.

Enligt olika appar och bf uträkningar på webben så är det allt feån 12-15 februari, sonen är en dag tidig :D

Trötthet mest, lite molvärk mest, å ena bröstet gör ont! Haha vad har du för symptom?
  • Issa90
    Irene122 skrev 2019-06-12 17:37:03 följande:

Oj så spännande :D. Ja, det är nog mest lite molvärk. Har svårt att förstå att jag verkligen är gravid eftersom man inte märker något än :). Känner mig så nojig över hur jag ska undvika sommarens alla festligheter, vad ska man säga? Vill helst inte berätta för så många innan v 12.

Haha jag har extremt svårt att förstå att hag är gravid! Jag å sambon är i chock tror jag haha

Men precis å givetvis kommer det alltid tillställningar som gör det svårare att dölja, men man lär sig tror jag, tillslut är man ett proffs! Haha

Jag tror kanske vi kommer berätta för närmaste ändå de som jag ändå skulle berätta för om de skulle bli något tokigt :P men längtar tills jag fått göra första tidiga ultraljudet :D
  • Issa90

Herregud idag slog illamåendet till! Lagom till när jag och sonen var på Ica, jösses! Sprang fram till barnbananerna och slängde i mig en haha

Sedan gick jag i tysthet genom Ica, kände att pratar jag - kräks jag haha

Härligt nu är det igång........

Svar på tråden BF februari 2020