Inlägg från: Babycakes79 |Visa alla inlägg
  • Babycakes79

BF februari 2020

BF 28/2, haft känningar i några dagar men positivt gravtest igår. Det här är vårt första gemensamma barn, min sambo har inga sen tidigare men jag har två.

Kul att följas åt!

Hoppas den lilla vill stanna kvar därinne!

Kram!

• Babycakes79
    JSz skrev 2019-06-22 19:45:55 följande:

Någon annan som är sjukt trött? Minns ej att jag var såhär trött förra graviditeten :p skulle kunna sova flera gånger om dagen.. sov 2 timmar efter lunch med 1 åringen.. kan ju också va att man är mer aktiv nu med barn redan hemma än förra gången :)

Annars kissnödig, illamående som kommer och går, ont i bäcken, och får konstiga smaker/lukter till och från

Också sjukt trött, igår somnade jag nästan vid matbordet. Har inga småbarn, mina är 9 och 11 år så graviditeten är nog enda förklaringen :)
  • Babycakes79
    Burgaren123 skrev 2019-06-23 18:30:45 följande:

Här är en till som plussat. Jag fick tyvärr en blödning igår så jag vet inte om det är ett tecken på missfall. Jag ringde till vårdupplysningen som inte tyckte att det var något att oroa sig över. Jag åkte in till gynakuten för att stilla min oro men fick till svar att de inte tänkte göra någon undersökning. Känns deppigt just nu..

Vad obehagligt och vilket tråkigt bemötande! Hur har det gått? Har blödningen stoppat? Ibland kan man ju blöda lite i början, särskilt kring mens. Har du haft ont också?

Kram!
  • Babycakes79
    Burgaren123 skrev 2019-06-25 16:03:40 följande:

Jag var hos gyn idag och då såg man att det var en ofostrig graviditet. Blev väldigt ledsen men måste försöka tänka positivt och hoppas att det går vägen nästa gång.

Åh, jag beklagar men snart är det din tur. Kram!
  • Babycakes79
    dah skrev 2019-07-02 22:00:06 följande:

Hej!

Jag är 37 år, dotter född 2010 (38+0), son född 2013 (33+6). Plussade dagen innan midsommarafton, bf 29 februari 2020 - coolt datum jag fyller dessutom år dagen innan! Men först o främst hoppas jag att allt går vägen då vi i våras fick uppleva missed abortion som inte upptäcktes förrän i vecka 11...min kropp lurade mig totalt o ville inte släppa ifrån sig... så fick genomgå först medicinsk o sen kirurgisk abort. Men nu hoppas vi på en liten sladdis

Jag vill inte kliva in i facebookgruppen förrän jag vet att det säkert blir nåt av detta frö... kommer dessutom från ett mindre ställe i landet o i FB-gruppen är man ju inte anonym längre - eller kan man vara det?! Hoppas att vi är några som kan följas åt här... finns kanske en FL-grupp?

Hej och grattis! :) Jag har bf 28 feb så nästan som dig. Har också ett MA i bagaget så har stor oro denna gång. Är med i FB gruppen ändå, skönt att kunna bolla och se hur andra tänker och resonerar. Inte lika aktivt härinne heller då så många är med i FB gruppen.
Svar på tråden BF februari 2020