dah skrev 2019-07-02 22:00:06 följande:
Hej!
Jag är 37 år, dotter född 2010 (38+0), son född 2013 (33+6). Plussade dagen innan midsommarafton, bf 29 februari 2020 - coolt datum jag fyller dessutom år dagen innan! Men först o främst hoppas jag att allt går vägen då vi i våras fick uppleva missed abortion som inte upptäcktes förrän i vecka 11...min kropp lurade mig totalt o ville inte släppa ifrån sig... så fick genomgå först medicinsk o sen kirurgisk abort. Men nu hoppas vi på en liten sladdis
Jag vill inte kliva in i facebookgruppen förrän jag vet att det säkert blir nåt av detta frö... kommer dessutom från ett mindre ställe i landet o i FB-gruppen är man ju inte anonym längre - eller kan man vara det?! Hoppas att vi är några som kan följas åt här... finns kanske en FL-grupp?
Hej och grattis! :) Jag har bf 28 feb så nästan som dig. Har också ett MA i bagaget så har stor oro denna gång. Är med i FB gruppen ändå, skönt att kunna bolla och se hur andra tänker och resonerar. Inte lika aktivt härinne heller då så många är med i FB gruppen.