Inlägg från: gabriellasofie |Visa alla inlägg
  • gabriellasofie

BF januari 2020 :)

Hej och grattis! :) Väntar också första barnet, så spännande!!
    Gjorde första ultraljudet förra veckan och var då i 7+3, helt oroligt och se det lilla hjärtat slå. Är nu i 8+2 :) Har knappt några symptom dock, illamående vid enstaka tillfällen, molvärk då och då, extremt hungrig när jag väl blir hungrig, men inte mycket mer än så haha!

• gabriellasofie
    couleours skrev 2019-06-10 17:54:54 följande:

Jag är utomlands just nu, och illamåendet har verkligen tilltagit de senaste dagarna. Så trist att inte vilja ha något att äta alls, samt att jag får yrsel av att just inte äta.. haha! Kan inte minnas att jag mådde såhär illa under mina två andra graviditeter, men min man säger att han känner igen det. Kräks dock inte, utan det sitter i halsen konstant.

Är det någon annan som bokat in ett tidigt ultraljud på egen hand? Vi har ett inbokat på måndag, samma dag som inskrivning hos MVC sker :)

Åh vad jobbigt! Man vill ju ändå kunna njuta när man är utomlands.. Hoppas ni har det underbart ändå. :) Märker att mitt illamående triggas igång av värmen, så störande!

Jag bokade in mitt första ultraljud på egen hand :) även bokat in TUL om typ fem veckor
  • gabriellasofie
    nataliekov skrev 2019-06-10 18:21:28 följande:
    Hej, tack och detsamma!???? åh visst var det underbart stt se att det faktiskt låg en liten knodd där inne? jag kunde knappt fatta! du har tur med att du mår bra, var tacksam

för det!????
    Sjukaste jag varit med om, känns fortfarande overkligt???

Alltså jag är sååå tacksam, var döorolig innan första ultraljudet och VILLE ha mer symptom för att verkligen känna något. Men man får verkligen passa på och njuta så länge det varar. Lider med er som mår sämre, så grymma som kämpar er igenom det <3
Svar på tråden BF januari 2020 :)