Spigger86 skrev 2022-11-23 14:06:02 följande:
Jag menar att man ju oftast anklagar högern för antisemitism. Men de stödjer ju ofta sionism, särskilt den kristna högern. Trots att det står I Talmud att Jesus kokas i avföring. Så man bortser nog ofta från vänsterns antisemitism.
Så din motivering till att "upplysa" oss andra om kopplingen mellan "judar" och att "koka Jesus i bajs" är ... ?!
Jag menar, NÅGOT måste ju ju ha tänkt skulle bli effekten när du lyfter fram och kopplar ihop "judar" och "koka Jesus i bajs".
Så vad?
.
Du förstås, om man inte trodde bättre om dig så skulle man kunna tro att det är en medveten grej för att smutskasta.
Det finns ju nämligen en gammal (inte så fin) tradition av att exempelvis skapa bilden av judar som begår ritualmord på (kristna) barn, inte så sällan med hänvisning till vad som påstås om gamla judiska skrifter.
Spigger86 skrev 2022-11-23 12:20:53 följande:
Du menar att jag skulle hitta på att det står så i Talmud? Judarna själva förnekar inte att det står i deras skrift. Det räcker som bevis för mig. Ifall detta var något som "antisemiter" hade hittat på för att smutskasta judarna så hade väl judarna tydligt förklarat att det inte alls står så I Talmud och att det är påhitt från antisemiter?
" target="_blank">
Din förmåga att hitta udda konton som delar material om judar och judendom är stor.
Är det från konton som detta och det andra kontot, den länken som raderades på grund av antisemitism, som du får din bild av judar och judendom?
Nåja, du har i alla fall inte fått några uppenbara nickande medhåll den här gången.