Digestive skrev 2019-11-23 14:12:25 följande:
Alla du nämner har rätt till ordet men jag ska väl förstå det som att du inte tycker likadant.
Ifrågasätter ingenting om Navid Modiris politiska vistelse utan jag skrev att jag >>inte har någon aning<< utöver att >>liberal<< har nämnts.
Det går inte att ta dig på allvar när du hittar på mer än vad du tar till dig.
Som sagt tidigare så har du fundamentalt förändrats den senare tiden och närmar dig mer och mer extremism... men vet du vad? - du hade fått ordet i Navid Modiris >>Hur kan vi?<< ändå och inte heller jag försöker hindra det med brunsmetning och andra fula metoder.
Det finns en gräns på både höger och vänster sida som du står med ena benet över. Jag hade vänt om direkt i dina skor, det finns inget gott att hämta på den sidan KillBill - inget tydligare kan vi se i vår historia.
Navid Modiri hade inte precis hindrat det fria ordet om han valt att inte bjuda in en förintelseförnekare till sin podd på minnesdagen av förintelsen.
Som jag ser det har alla rätt till det fria ordet men jag förstår inte nyttan med/är kritisk mot folk som bjuder på utrymme åt icke-demokratiska ideologier /ideologier som sprider hat, hot eller våld omkring sig såsom nazister, fascister, främlingsfientliga, kommunister, islamister och kristna fundamentalister o.s.v. men där tycker vi tydligen olika..