Inlägg från: Anonym (Monalisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Monalisa)

Provoceras av kejsarsnitt!

Jag håller verkligen med dig till 100%

Har en vän som sa till mig att hon varit på aurora och jag förstod inte vad det innebar och då sa hon att hon skulle dit och kolla med dom om hon kunde få KS istället och kag som precis fött vaginalt blev ju provocerad. Hon sa jo men jag är rädd och tänkte kan väl försöka kolla om jag får det varför inte. Svaret för mig var så konstigt och jag tycker det är en väldigt svag anledning. Ingen vill ju lida så som man gör under en förlossning! Men tycker det var så töntigt!

Anonym (Provocerad) skrev 2019-07-08 12:46:08 följande:

Jag provoceras ihjäl av dessa bekväma primadonnor (som verkar öka i antal) som vill kräva ett snitt för att de inte orkar eller vågar föda barn. Finns inga medicinska orsaker och man inte har en komplicerad förlossning bakom sig borde alka dessa bortskämda fegisar betala sina snitt själva. En frisk förstföderska med en normal graviditet och ett barn som ligger rätt har absolut ingen anledning eller rättighet att kräva att läkare ska lägga sin tid på att genomföra en öppen bukoperation. Alla vet hur barn föds fram. Svälj bekvämligheten och tramset och föd ditt barn. Annars kan man låta bli att skaffa några.

Svar på tråden Provoceras av kejsarsnitt!