Inlägg från: Anonym (?!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?!)

Provoceras av kejsarsnitt!

Vissa håller god ton är i tråden, men en del beter sig inte enligt god forumsed alls. Vet inte vad det är som gör att någon blir så oerhört provocerad över att folk har olika åsikter? Är man fascist? Vill man fängsla alla med "fel" åsikter?
    Kan man inte ta att folk har olika åsikter så bör man kanske inte spendera tid på diskussionsforum. Om man som anonym (L***...) säger (ungefär): denna tråd ger dålig stämning som går ut över mammor och deras barn! Minns inte ordagrant men typ. Är dålig stämning det värsta någon kan tänka dig så ska du enbart vara jäkligt lycklig! 

Det är inte bara denna personen, vissa andra har sjunkit pinsamt lågt.

Vad är det som gör att många lyckas hålla god ton i andra trådar men så fort någon kritiserar era "primadonnafasoner" (som folk har rätt att tycka, liksom ni har rätt att tycka att barn bör opereras ut, för evolutionen har inte gjort ett tillräckligt bra jobb där, eller "Gud" om man nu tror så, enligt er eftersom det självklart är ni som har rätt) så går ni bananas? 
    Att skaffa barn trots ovilja att föda ut det (går inte riktigt ihop), men ändå gå och bli gravid och sedan kräva ett snitt, likt en tjurig snorunge, vissa tom hotar läkaren "jag tar livet av mig och ungen om jag inte får snitt!". I-landsproblemen blev allt för stora, när ni inte vågade trycka ut ungen ni planerat. Ni förstår väl att vissa har åsikter emot det?
    Man kan diskutera i saklig ton för det.

Undrar förresten om det finns samband mellan ovilja att föda och ovilja att amma, skulle inte förvåna mig om de som bara vill ha och ha utan att behöva göra det "jobbiga" som krävs för det är samma som inte vill ge sina barn det nyttigaste. "Varför ska jag behöva slita ut mina bröst för att ungen ska få tillgång till den bästa maten och minska risk för allergier?" "Usch! Mitt eget kött och blod ska suga på mina bröstvårtor, gud så äckligt!" Samtidigt som dessa personer påstår sig "göra allt" för sina barn, jo visst...

• Anonym (?!)
    Anonym (Asful) skrev 2020-04-07 03:15:35 följande:
    Den var inte för liten innan hon födde barn. Hon brukade vara tajt och skön, nu är det som att stöta i luften. Trist. 

Du är inte värd din kvinna. Köp en fleshlight och ge din kvinna chansen att hitta någon som uppskattar henne för den hon är och varje del av henne!
  • Anonym (?!)

Fast vem tänker ens på att skaffa en unge om man inte har lust att göra förlossningsjobbet? Är man värd barn då?

Jag har aldrig tänkt tanken att jag skulle vara värd en unge om jag inte vill låna ut min kropp och mina bröst (det har jag inga som helst problem med). Det inser jag utan att ens tänka efter. 
    Sedan är man inte heller värd ett barn om man inte har sinne att vara nr 1 för sitt/sina barn och ställa upp resten av livet. Där är min tvekan för stor. Hur ska jag veta att jag klarar det innan liksom? Så tyvärr blev det inga barn då jag inte ser mig värdig det.

Svar på tråden Provoceras av kejsarsnitt!