Inlägg från: Anonym (MANSBEBISAR) |Visa alla inlägg
  • Anonym (MANSBEBISAR)

Jag har blivit med mansbebis

Rudbeckius skrev 2019-07-14 12:55:18 följande:

Ursäkts om jag inte hunnit läsa alla inlägg i tråden.

Det är faktiskt inte riktigt snyggt att använda sådana skällsord som mansbebis. Det tyder på nån sorts förakt och könsfördom. Ska vi killar börja svänga oss med likadana uttryck? Vi fåt ett rätt ruskigt debattklimat då.

Orsakerna till problemet kan vara många och komplicerade. Missbruk, beroenden, nedstämdhet, kärlekslöshet i relationen etc kan finnas med i bilden.

Respekt behöver visas för varandra för att komma vidare och kanske lösa situationen.

Vem försöker du lura?
    Kärring, huskors, madrass, feminazi, hora osv, jag skulle kunna fportsätta i evigheter - hur i all världen har du kunnat missa att vi redan har ett ruskigt debattklimat, för att inte nämna vad invandrare får höra.

Så det finns gott om hatiska trådar på familjeliv där du alltså kan be män visa respekt för både kvinnor, invandrare mm - men det är alltså i en tråd om mansbebisar som gör dig mest upprörd

Sen gör du som många mansbebisar dvs kommer med ursäkter, det är konstigt att dessa män klarar av att jobba, hänge med polare, träna, syssla med hobbies men när det kommer till städa, byta blöja, tvätta osv då minsann kan man inte/är sjuk/mår dåligt/eller så beror det på att man inte får ligga

I den här tråden skojar vi om mansbebisar, ja skojar för ibland måste man skoja om det för att orka, sen att bästa lösningen är att dumpa dessa patetiska mansbebisar är en sak, men denna tråd är alltså om fenomenet mansbebisar, viskrattar, gråter, klagar mm och du och andra mansbebisar kan inte göra ett dugg åt det
  • Anonym (MANSBEBISAR)
    Anonym (Haha) skrev 2019-07-14 10:11:57 följande:

Hahaha roligaste tråden jag läst på länge! Älskar när det blir lite humor på sajten också och inte bara de gamla uttjatade ämnena om samma saker

Håller med, plus att mansbebisarna blir så upprörda att dom spottar ut nappen Skrattande
  • Anonym (MANSBEBISAR)

Jag glömde ju mitt bidrag till tråden, var tvungen att torka mansbebistårar på golvet här i tråden.

Jag hade lämnat mansbebisen till återvinningcentralen, med lite tur kan skräpet sen bli något bra.

• Anonym (MANSBEBISAR)
    Anonym (Sebben) skrev 2019-07-14 14:50:49 följande:
    Haha, Är det nån sorts arbetsläger med taggtråd och s k duschrum som du m fl trevliga icke-humanister förordar eller har ni redan byggd dem och fyllt dem med såna som oss som försöker ge råd och se djupare än ylanden om fördomar om oss som inte har samma egenskaper som du?

Detta är verkligen Sveriges största satirsajt. Lika kul varje dag.
    Vi har inte duschrum vi har en pool fylld av mantears från mansbebisar Flört

Forumet är fullt av trådar där män hatar på kvinnor, homosexuella, invandrare,. relligösa men det är alltså en tråd där man driver med lata män som gör er så kränkta? Hur kommer det sig..? *ler sött*

• Anonym (MANSBEBISAR)
    Anonym (Siggan) skrev 2019-07-14 14:59:36 följande:
    Jag lämnade tillbaka min(skilsmässa) men tyvärr slösade jag 4 år på att hoppas att det skulle bli bättre, han var nämligen inte mansbebis när vi träffades utan drabbades av den sjukdomen något år in i förhållandet.

Jag har följt den här tråden och har skrattat många gånger, känns lite bättre då istället för att vara bitter. Förstår inte varför vissa män blir så kränkta det är väl vi som blivit utsatta för dessa män som ska vara kränkta om någon
    Mansbebinism är tyvärr kronisk när den väl drabbat en man, som tur var drabbar den enbart en liten del av alla män

Vi väntar spännt på ett botemedel som inte behöver innebära att man måste operera bort mansbebisen.

Ett förslag.. kanske tillverka ett serum som gjorts av mantears..sen ger man mansbebisen det i små doser tills han är immun och åter är en man.
  • Anonym (MANSBEBISAR)
    Anonym (Sebben) skrev 2019-07-14 15:16:07 följande:
    Tro mig, är varken lat eller lättkränkt, gråter inte en skvätt för dig. Din tråd visar ju tydligt varför debattklimatet håller sådan låg nivå. Tycker du att dina inlägg är begåvat analytiska och att du ger bra råd? Din egen debattstil bidrar väl till precis det problem du säger dig bekämpa. Hur mycket invektiv har du inte öst på mig helt onödigt? Du ser sandkorn i din nästas ögon men inte grandet i ditt eget.

Oavsett personliga egenskaper bör vi bemöta varandra respektfullt. Jag hoppas du ändrar dig. Nu slutar jag bemöta dig, det känns tröttsamt och leder inte framåt. Framför allt fåt TS inga råd, även om jag nog skulle råda den unge mannen att starkt och självständigt skaffa sig en eller flera nya mer respektfulla kärlekspartners. Jag gissar att du inte är intresserad av honom om jag förstått dina många invektiv rätt?
    Det är inte min tråd, men jag är inte förvånad att du inte har koll  för du intresserar dig ju enbart för mansbebisars problem

Sen är det uppenbart för dom flesta att trådstarten är ironisk, även det har du missat, även faktumet i vilken forum del den ligger i (Ironi&Satir)

Men fortsätt fylla poolen, när du är färdig kan du väl bli lika indignerad på kvinnornas vägar, om du har tid förstås
  • Anonym (MANSBEBISAR)
    Anonym (ehhhh) skrev 2019-07-14 15:26:07 följande:
    Trollar du för du kan ju inte vara allvarlig
    Du påstår alltså helt allvarligt att du inte sett trådar där man gnäller på feminister/kvinnor/invandrare

Ja vi tror dig - NOT
    +1
  • Anonym (MANSBEBISAR)
    Anonym (Sebben) skrev 2019-07-14 15:39:11 följande:
    Oj, så mycket känsla du har i dig. Hoppas att du kan kanalisera din vrede och skapa något bra för någon. Var rädd om dig, det måste vara tärande att hata så många så mycket pga biologiska egenskaper. Jag hoppas du har nån i din närhet som ser dig och kan få dig att må bättre framöver. Din hånfullhet mot okända speglar nog rätt mycket oförlöst inuti. Det oroar oss andra som får läsa det du skriver med så stora förtvivlade bokstäver.
    Hahahaha, det där kanske funkar på svaga individer men vi vuxna människor går inte på det där.

Ditt första inlägg visar ju hur du tänker:
    Anonym (Sebben) skrev 2019-07-12 16:15:23 följande:
    Haha, ett troll till som startar trådar..  Håller bebisen med om analysen? Hur ser han på detta? Eller upplever den starke självständige mannen att kvinnan han älskade har blivit nån sorts huskors som försöker starta eldar på Familjeliv?
    Du kallar alltså själv kvinnor för 'huskors' men blir kränkt över att lata män kallas mansbebisar

Så ta ett dopp i mantearspoolen och sen kan du värma dig med offerkoftan innan du går vidare till hycklerigatan
  • Anonym (MANSBEBISAR)
    Aurora Borrealis skrev 2019-07-14 15:46:30 följande:
    Det är ingen debatt. Det är ett konstaterande. Låt kvinnorna beklaga sig ifred. Låt kvinnorna här var ifred och ha sitt roliga ifred.
    Ja låt oss fortsätta ha roligt istället för att slösa tid på mansbebisarna

• Anonym (MANSBEBISAR)
    Anonym (Briljant) skrev 2019-07-14 16:07:48 följande:

Jag ser förresten inte att XX och Sebben klagar i tråden om kvinnobebisar - det visar vilka hycklare dom är, är det typiskt mansbebisbeteende?

Det är nog uppenbart för alla varför dom gråter i den här tråden så svaret på din fråga är ja

Onn topic
    Det bästa sättet är att ignorera mansbebisar, då blir dom högröda i ansiktet och skriker högt men fortsätt ignorera dom så kommer dom till slut att tystna och bete sig som folk (om inget annat funkar stoppa in en napp i munnen på dom

Svar på tråden Jag har blivit med mansbebis