Hoppet19 skrev 2019-09-20 13:30:05 följande:
Ruvardag 9.
Inte känt något tyvärr. Inbillar mig att det kittlar i livmodertrakten...men tror dock att det bara är önsketänk! Lite ömma bröst som började igår, inte haft något förut, tar ju lutinus.. det kanske ändå kan bli så att man får känningar efter 2 veckors behandling?
Hade också lite rosa ruvardag 1, läste någonstans att de kan va vanligt efter att de kommit åt livmodertappen!
Håller med om att ruvningen är jobbig men också rätt najs, det är ju bara nu jag är ?gravid? iallfall litegrann.... tänker inte tjuvtesta, testdag rd 18.
Ruvardag 6 här och jag känner precis som dig. Känner absolut ingenting förutom
Hedblomster skrev 2019-09-20 16:32:32 följande:
Jag har plussat en gång med ivf, även om det blev en kemisk, och då kände jag absolut att något var annorlunda! Var bland annat väldigt hungrig tidigt. Men jag tror inte att man MÅSTE känna något så vill inte att någon som inte känner sig hungrig tex ska bli deppig.
Jag blev gravid i maj och kände två dagar efter insättningen att ?nu blev jag gravid?, fick alla symptom på en gång med bröst och illamående. Tyvärr slutade det i missfall, så att jag inte känner någonting nu gör att jag blir så skeptiskt :/