• LillaSarah

IVF hösten 2019

Hej, undrar om det finns någon som fått tillbaka 2 embryo, men en på dag 2 och sen en på dag 5 ?Obestämd

• LillaSarah
    Loviisa89 skrev 2020-01-21 13:46:33 följande:
    Hej, jag har inte fått det, men en jag följer på Instagram har det, hon är gravid nu efter att ha gjort en sån insättning. Hon heter eathospitalfood där :)
    Tack så mycket Loviisa89 för ditt svar,jag är jätte tacksam och lite mer hoppfull nu Hjärta
  • LillaSarah
    LLW skrev 2020-01-22 20:06:18 följande:
    Hehe det är min blogg tjejerna menar :) Jag skriver om vår ivf-resa på nouw.com/myivfjourney
    Har läst allt du har skrivit på din blogg, du hade verkligen tufft. Jag vet hur det känns för jag hade nästa samma situation som du och kämpar fortfarande. Hoppas verkligen att allt ska gå bra denna gång med din graviditet. BabyHjärta
  • LillaSarah
    LillaSarah skrev 2020-01-23 19:14:44 följande:
    Har läst allt du har skrivit på din blogg, du hade verkligen tufft. Jag vet hur det känns för jag hade nästan samma situation som du och kämpar fortfarande. Hoppas verkligen att allt ska gå bra denna gången med din graviditet. BabyHjärta
  • LillaSarah
    LLW skrev 2020-01-23 19:36:23 följande:
    Tråkigt att höra att du gått igenom liknande <3 Hoppas det är din tur att få lyckas snart!
    Tack snälla, det hoppas jag också.{#emotions_dlg.flower}
  • LillaSarah
    LLW skrev 2020-01-27 20:36:54 följande:
    Det gick bra idag! Hjärtat slog fortfarande och fostret hade växt i bra takt. Fy vad nervös man är bara. Sen lugn i några minuter efteråt innan det börjar om igen. Det är ju extra jobbigt eftersom jag blöder ut ett missfall men fortfarande är gravid... Stackars kropp vet nog varken ut eller in. Men nu ska vi försöka hålla oss lugna fram tills nästa ultraljud.

Tack fina du för att du tänker på oss!
    Så härligt att höra att allt gick bra, har läst din blogg imorse och blev lite oroligt men nu känns det lugnt. Tack och lov att ni såg att hjärtat slog och att fostret växer i bra takt. Våra kroppar är verkligen en jätte konstigt "maskin" men  den klarar allt bra till slut. Hoppas och ber till Gud att allt ska sluta lycklig till oss alla här {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden IVF hösten 2019