IVF hösten 2019
Jag börjar bli så nervös! Testdag imorgon och denna gång har jag inte tjuvtestat så mycket som jag brukar.
Jag tycker att jag har känt en massa mer än vid tidigare fyra FET som vi gjort. Men å andra sidan har kroppen känts olika vid alla försök, så kan inte riktigt gå efter det heller. Jag tar Lutinus 3ggr/dag, Progynon 6mg (en tablett morgon och två tabletter kväll), 75mg trombyl och 5mg Prednisolon. Och är jag googlar på de symptom som i alla fall skiljer sig åt innan vanlig mens står det att allt beror på ökade koncentrationer av progesteron. Så tänker att det nog är Lutinus och mensen som är på väg. Testade negativt RD6 och RD8 men har inte vågat testa något mer efter det.
Jag har haft neg på RD 8 men positivt på testdag en gång. Hoppas det gäller dig nu och att det håller hela vägen!
Här blir det ny FET i februari. Men Detta misslyckande var extra tungt, för nu har vi gjort så många försök att jag verkligen har förändrats. skyddar mig med en mur för att inte bli mer besviken. måste hitta strategier för att orka stå i detta över en lång period.. för risken verkar vara att detta tar lång tid. Orättvist Lotteri.