Doftljuset skrev 2019-12-02 13:34:57 följande:
[quote=80073092][quote-nick]njetnjet skrev 2019-12-02 12:05:35 följande:[/quote-nick]
Hoppas det blir bättre den här gången! Det låter likt min resa. Är också på försök två och har andra UL i veckan, antagligen också äggplock. Första försöket fick jag sätta in ett tvådagars men det var också för att så många ägg inte tog sig. Övriga slutade också dela sig dag 5.
Hoppas för oss! Sa dina läkare vad det beror på eller vad dom tror det berodde på? Våra blev nästan helt chockade, jag blev helt förkrossad... Blir äggplock denna vecka för mignockså om allt vill säg väl- varit lite svår stimulerad denna gång. Vilken medicin tar du? Krma
Nej, vi fick ingen förklaring, de tyckte bara att allt såg bra ut hela tiden. Därför ville de göra likadant försök två men jag frågade om det inte var bra att ändra något med tanke på hur det gick. Då fick jag menopur istället för gonal-f, för att det möjligen kunde ge bättre kvalitet på äggen. Det var iaf 10-11 som växt till sig så vi får väl hoppas att de är bra då.
Har ni fått någon förklaring? Tråkigt att du varit svårstimulerad, hoppas det tar fart till nästa UL och att vi båda får göra lyckade äggplock nu! Det är ju isf första steget.