IVF hösten 2019
Håller tummarna! <3
Håller tummarna! <3
Åå men vad glad ja blir!! Spännande med två! Nej inte testat nögot mer. I fredags va teststrecket lika starkt som kontroll iallafall. Dock beställde jag ett med veckoindikator som jag ska ta imorn. Borde stå 3+ där då. Fyfan va nervös jag e..... är ju inte så att ja känner mig asgravid direkt men!
Ultraljud gjort, allt såg bra ut och det är bokat återföring av två blastocyster på fredag. Jag längtar men är livrädd för minus eller ett tredje missfall. Men försöker hålla mig positiv tills motsatsen är bevisad.
Lycka till!!!
Ja men verkligen!! Kommer va sjukt nojig alltså... han blev jätte glad. Vi gjorde det tillsammans tidigt i fredags. Man har ju hittills bara drömt om ett sånt tillfälle.. vad roligt att du får sätta in på fredag! Och två dessutom :)
Tack söta! Ja jag hoppas det. När fick du det om du minns? Man ska ju iofs inte jämföra men.. ja man vill hela tiden ha En plan. Minns att ja hade det om detta försök inte skull gått vägen! Man har mer kontroll med en plan... jag hoppas innerligt att båda ska kunna sättas in !
Väntar på hysteroskopi som blir 9e januari... Ska ha ägglossning strax efter men vet inte om man får göra återföring sådär en vecka efter hysteroskopi så antar det blir något i februari nästa gång :/
Imorse testade jag digitalt i vecka 5+5. Visade 3+. Nu ska ja försöka slappna av till vul 27/12. Man är ju nojighetens moder dessvärre!!
Ja precis!! Förhoppningsvis. Ja alltså det är en dröm. Händer det verkligen. Jag hoppas SÅ jävla mkt på dina små nu. Hur känns kroppen? Börjar den återgå till sitt normala eller vad man ska säga? Kommer du ta något när du ruvar?
Lycka till LLW!!