Jooosen skrev 2019-08-25 21:29:45 följande:
Ja fy för dom där tankarna! Tänker likadant - vi kör slut på alla försök bara så har vi det gjort. Typ. MEN sen läser man om många som faktiskt lyckas efter många återföringar och man tänker att man kaaaaanske är en av dom. Drygt med din förkylning., sjukskriver du dig imorn?. får ni reda på imorn hur många som klarat sig?
Mm känner också så men samtidigt är det ju ganska få som verkligen aldrig lyckas men någon måste ju vara den också men ja... Tänkte ta ut komp imorgon men om jag mår sämre kanske det behövs fler dagar och så kan jag lika gärna sjukskriva mig! Å andra sidan var jag sjukskriven i torsdags så kanske inte är så "dyrt" att vara det en gång till? Fattar inte hur karens funkar nu för tiden! Om jag ska kompa måste jag jobba in den tiden under resten av veckan och det vore skönt att jobba vanliga dagar efter återföring och inte längre...
Fifen skrev 2019-08-25 21:32:46 följande:
Vi har också insättning imorgon, är så sjukt nervös! Första gången för oss! Klart det ska gå bra! Jag känner mig sjukt hoppfull! Äntligen är det dags! :)
Vad kul, lycka till! Det blir vår femte återföring så har liksom tappar hoppet lite, tyvärr :/ Men är ju jättebra att du är hoppfull, det ska man vara!