IVF hösten 2019
Vet du vad.. jag blev så osäker nu så jag var tvungen att göra en excel och jämföra dag för dag i kolumner med förra gången jämfört med denna gången. #skadad
Fattar inte hur jag kunnat ta så fel men när jag skrev upp det dag för dag så insåg jag att det var först på ägglossningsdag 14/ruvardag 9 jag fick utslag på stickan!
Så nu fick jag upp hoppet igen! Men det är ju rätt sent jämfört med andra här. som precis som du säger får utslag tidigt. Men då finns det ju hopp för oss båda tänker jag!
Vi har 4 kvar i frysen och ett färskförsök kvar i paketet. Tror jag.. lite oklart hur det funkar.. man kan byta ett färsk mot två frysförsök... vi får prata med dom om det nästa gång. Så det är ju fortfarande early days för oss jämfört med andra som gjort många fler försk. Men har genetisk faktor plus ålder (jag är 41) som ställer till det så ganska motigt ändå.
Är det ditt första försök?
;
Nej är tyvärr inte första försöket, är min femte ruvning av blasto. Första äggplocket blev fyra ruvningar, och detta är första ruvningen på andra äggplocket :/