Anni888 skrev 2019-09-20 11:48:07 följande:
Ja hur går det egentligen? Oklart för jag känner inte heller så mycket, men det är ju tidigt. Har känt av liite illamående och halsbränna MEN det har jag gjort många av de månaderna vi försökt själva OCH kan ju likaväl vara Lutinusen antar jag. Så försöker att inte tänka eller hoppas det är symtom på graviditet. Har generellt haft så mycket skensymtom under senaste 1,5 åren så jag blir lite knäpp på min kropp. För övrigt går ruvardagarna långsamt och jag försöker hitta på saker för distraktion. Hur går det för dig med ruvningen?? Och hur har det gått med svullnaden? För mig känns det mer på kvällen.
Är faktiskt nästan återställd nu, kommer i de flesta byxorna iaf så det är jätteskönt :)
För min del har det inte varit så farligt med långsamma dagar. Skulle tvärtom gärna vilja att tiden stod still nu, vet att många tycker att det är jobbigt att ruva men jag tycker nog att det är det bästa. Vill inte behöva möta verkligheten liksom, än så länge skulle det fortfarande kunna ha tagit sig, vill inte förstöra det med ett neg test.
Men i min förra behandling fick jag spottings motsvarande imorgon, så nu vågar jag knappt gå på toa. Känner som sagt inte ett dugg, mycket mindre än förra behandlingen, så jag gissar att fett blir spottings vilken dag som helst tyvärr.