Jooosen skrev 2019-09-26 20:04:03 följande:
Fan att det ändå gjorde så pass ont! Jag tror inte bedövning tar så bra på mig alls, kanske är samma för dig! Men 8 är bra. Hoppas många vill befruktas. Gör dom icsi på era? Minns inte vad du sa... jag börjar bli sjukt nervös för äggplocket. Vet inte hur ja ska hantera det :(. Ska på nytt vul imorn och ska noggrant gå igenom min rädsla..
Ja, men ändå var jag beredd på mycket värre. Typ så illa att jag inte skulle kunna fortsätta. Så alltid nått att det inte gick så långt! :P Nu har jag rejält ont i magen. Känns som ett stort blåmärke över hela magen och sidorna. Ömt och värker. Får ännu mer ont om jag skrattar eller hostar... hoppas det går över fort!
Dom gör icsi ja! Mannens prov såg normalt ut denna gång men det är ju ändå något som gör att de inte befruktar mina ägg på egen hand, så dom vill inte riskera något.
Åh jag förstår dig!! Fy tusan vad man mår dåligt för det innan. Men man får försöka tänka att man måste få det överstökat, det tar ju förhoppningsvis inte så lång tid! Hoppas ditt går bättre senna gång! När är vul imorgon?