ballerinakakaoreo skrev 2019-07-27 17:16:57 följande:
Jag tycker mig fortfarande se ett svagt streck, men jag tror att du är väldigt tidig i din cykel! Ett tips för att inte bli helt ruinerad på pengar i detta testande är att gå in på apotek365.se och beställa hem teststickor därifrån. Jag tror att dom jag köpte kostade 2 kr st eller något och jag fick svaga streck redan vid äl+8 och sedan ökade det mer och mer med tiden. Såhär ser det ut när jag redigerar, vet inte hur kvalitén blir här på familjeliv men jag ser iallafall ännu ett svagt streck som nog kommer bli starkare :)
Tack för tips! Köpte 38 test därifrån haha! Blir det inget nu så har jag till nästa gång, och nästa, och nästa
många säger att man inte ?ska behöva? redigera så att man ser strecket, då är det enligt dem negativt. De påstår att det är uppsamlingsstrecket man ser där, som finns oavsett liksom. Men jag vet inte vad jag ska tro. Det är ju inte starkare än det var för 2 dagar sedan.. men ska försöka vänta 4 dagar nu, då är det (förmodad) ÄL+13 och då bör jag ju se tycker jag. Med dottern plussade jag starkt ÄL + 14