Gloryhole
Jag och frun har länge diskuterat att prova ett gloryhole. Dvs hon och en okänd på andra sidan. Jag tycker de verkar som en kul ide och tänkte kolla om nångot annat par testat lika och i så fall va ni tyckte om de
Jag och frun har länge diskuterat att prova ett gloryhole. Dvs hon och en okänd på andra sidan. Jag tycker de verkar som en kul ide och tänkte kolla om nångot annat par testat lika och i så fall va ni tyckte om de
Jag skulle tycka det var grymt läckert att bli avsugen och knullad utan ha nån aning om vem det var på andra sidan, så länge jag vart helt säker på att det var en kvinna.
Men inte blivet av att testa ännu tyvärr.
Det hade varit riktigt sexigt om kvinnan försöker bli gravid på det sättet
Häftigt att få en unge på det sättet ?
Eller varför inte en bög med AIDS
Bli gravid med en fritt främmande? Asså va i helvete. Visst vi svenskar behöver försöka sig Men bli till utan någon biologisk pappa som kan ta ansvar är väl lite väl sjukt.
Jag pratade om vad som är sexigt, inte förståndigt.
Som tjej skulle det vara rätt hett att bara få en hård kuk genom ett hål att ta hand om. Har aldrig provat men det kan jag absolut tänka mig.
Som tjej skulle det vara rätt hett att bara få en hård kuk genom ett hål att ta hand om. Har aldrig provat men det kan jag absolut tänka mig.
Gloryhole är väl ett underbart sätt att utleva fantasier. Tanken att besöka ett hål och bli avsugen av en kåt kvinna är ju otroligt upphetsande.
Håller med.. Tänk att få knulla en vilt främmande kvinna och få fylla henne!