• Anonym (Master)

Gloryhole

Jag och frun har länge diskuterat att prova ett gloryhole. Dvs hon och en okänd på andra sidan. Jag tycker de verkar som en kul ide och tänkte kolla om nångot annat par testat lika och i så fall va ni tyckte om de

• Svar på tråden Gloryhole
  • Anonym (Br)

Låter som ett utmärkt sätt att samla på sig nya könssjukdomar.

Tänk sedan så öppnar sig en dörr och killen på andra sidan som man just knullat och sugit ser ut som Danny DeVito i Batman Återkomsten.

• Anonym (Samma)
    Anonym (Br) skrev 2019-07-28 05:54:44 följande:

Låter som ett utmärkt sätt att samla på sig nya könssjukdomar.

Tänk sedan så öppnar sig en dörr och killen på andra sidan som man just knullat och sugit ser ut som Danny DeVito i Batman Återkomsten.

Poängen är att man aldrig får se vem det var, så det har liksom ingen betydelse.
  • Anonym (QT89)

Killar som print måste ha en kvinna på andra sidan. Ni kommer ju aldrig få se vem som suger av er och du kommer knappast känna skillnaden. Så njut av en skön avsugning ist.

• Anonym (Samma)
    Anonym (QT89) skrev 2019-07-28 12:33:11 följande:

Killar som print måste ha en kvinna på andra sidan. Ni kommer ju aldrig få se vem som suger av er och du kommer knappast känna skillnaden. Så njut av en skön avsugning ist.

Nu är jag inte bisexuell, och vill således inte bli avsugen av en man.

Rent teoretiskt skulle det ju kunna vara ett barn som stog där, och även om jag inte skulle känna någon skillnad på det heller...alltså skulle jag aldrig våga göra det utan garanti
  • Anonym (Br)
    Anonym (Samma) skrev 2019-07-28 09:42:22 följande:
    Poängen är att man aldrig får se vem det var, så det har liksom ingen betydelse.
    Eller så står HIV-Mannen där, då har det stor betydelse.
  • Anonym (QT89)
    Anonym (Samma) skrev 2019-07-28 12:37:36 följande:

Nu är jag inte bisexuell, och vill således inte bli avsugen av en man.

Rent teoretiskt skulle det ju kunna vara ett barn som stog där, och även om jag inte skulle känna någon skillnad på det heller...alltså skulle jag aldrig våga göra det utan garanti

Rent fysiologiskt lär du nog känna att ett barn står på andra sidan. Men det är ju det som är mystiken med GH du ska inte veta vem som suger av dig. Du är där för att få njutning. Vad är syftet med ett GH om du ska intervjua den bakom? Då kan du lika gärna hålla dig till vanlig avsugning
  • Anonym (Samma)
    Anonym (Br) skrev 2019-07-28 12:56:55 följande:

Eller så står HIV-Mannen där, då har det stor betydelse.

Inte utseendenässigt...
  • Anonym (Samma)
    Anonym (QT89) skrev 2019-07-28 16:14:51 följande:

Rent fysiologiskt lär du nog känna att ett barn står på andra sidan. Men det är ju det som är mystiken med GH du ska inte veta vem som suger av dig. Du är där för att få njutning. Vad är syftet med ett GH om du ska intervjua den bakom? Då kan du lika gärna hålla dig till vanlig avsugning

Att det är en okänd KVINNA i så fall. Vad är det med som är så svårt att begripa

Att ha en garanti för att det är en kvinna är inte samma sak som en intervju...
  • Nyfiken79
    Pussan skrev 2019-07-26 22:43:00 följande:

Som tjej skulle det vara rätt hett att bara få en hård kuk genom ett hål att ta hand om. Har aldrig provat men det kan jag absolut tänka mig. 

Jag kan ställa upp på att stoppa in den i hålet om du vill stå på andra sidan.
  • Anonym (QT89)
    Anonym (Samma) skrev 2019-07-28 16:23:21 följande:

Att det är en okänd KVINNA i så fall. Vad är det med som är så svårt att begripa

Att ha en garanti för att det är en kvinna är inte samma sak som en intervju...

Haha visst lycka till. Oddsen att du stoppar in den lilla och en tjej står på knä där är ganska liten. Skulle du få action i ett GH så är det större sannolikt att ni två har nått gemensamt. Dvs varsin grej att trycka igenom hålet.
Svar på tråden Gloryhole