Tom Araya skrev 2019-07-28 16:45:47 följande:
Just denna gång är det ju vad du tycker om den extrema värmen. Jag och många med mig tycker det är för mycket och lider mer eller mindre. Men från dig och Pussan blir man ju inte förvånad över egeneskaper, åsikter eller aktiviteter som är lite annorlunda, snarare tvärt om. Nu får du inte ta det som kritik, jag tycker ni båda är härliga på ert sätt och ni har ju er fulla rätt till det. Världen vore en tråkigare plats utan sådan som dig och Pussan, exemplvis (finns andra sköna original också). Kram på dig
Jag fryser 8-9 månader om året, så att det kan göra ont i kroppen både här och där om jag inte passar mig, så sommaren är min årstid.
Visst kan det naturligtvis bli svettigt ibl, men då tar jag mig en dusch. Att gå ut med blött hår samt att dricka/sippa på varmt kaffe eller varmt te gör också att man svettas mindre. Jag har legat och solat på sandstranden en hel dag när det varit ca 27 grader i skuggan och bara behövt mellan 3.5-5 dl vätska (te). Svettigt? Ja, något, efterhand. Solsting? Nej. ... Jag har inget emot att det är 24 grader inomhus, eller tom. ytterligare några grader
, men vid 24 svär min stackars sambo ve och förbannelse för då flyter han bort. :-/ ... Kram, Pentra