• Pentra

Tänker ni på personer i er närhet när ni onanerar?

Tänker på min sambo, min VMF eller ingen specifik person alls, utan då snarare en situation eller en händelse. ... Det är inte rätt att ha sex med någon annan person, utan den personens tillstånd, inte ens i tanken. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Pentra
    Anonym (Dick) skrev 2019-08-04 17:07:29 följande:
    VMF? Veterinärmedicinska föreningen? Låter dock väldigt obehagligt att börja fundera i banorna tankebrott. Självklart kan man tänka på en annan hur man vill, det blir fel först då man börjar agera i verkligheten. Annars borde jag åka in för mord om jag tänker på att ha ihjäl en annan person.

VMF = Vän Med Förmåner. ... För mig så känns det respektlöst att tänka på vilt främmande människor när man har sex. ... Så du tänker alltså på att mörda folk när du onanerar?! Det är ju riktigt sjukt, skrämmande och totalt perverst att fantisera om att mörda folk när man har sex; du bör verkligen söka hjälp! ... /Pentra
  • Pentra
    Anonym (lösning) skrev 2019-08-05 11:03:28 följande:
    Man kan be om tillstånd..

Precis. Det är just det jag och mina vänner gör. Och iom. den vetskapen så känns det sedan härligt pirrigt att få veta att någon sedan hade en skön stund med den andra personen i tankarna. Det förgyller tillvaron. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Pentra
    LuciferIV skrev 2019-08-05 09:06:21 följande:
    Nu skrev han inte att han gjorde det när han onanerade, utan jämförde bara med din lätt absurda syn på att man kränker folk med sina tankar. Bara löjligt att låtsas att du misstolka texten för att kunns vara dryg mot personen ifråga. Tankar kan aldrig vara aldrig kränkande eller respektlösa, så länge man håller dem för sig själv.

Jo, för riktigt så enkelt är det inte. Vi är kapabla att göra mer via tanken än vad vi anar. Men det är nog bäst att jag stannar där... ... /Pentra
Svar på tråden Tänker ni på personer i er närhet när ni onanerar?