• Tamla

Antingen eller!

En ny lektråd! Det kanske finns en likadan tråd sedan tidigare, men den har inte jag koll på.

Ställ två saker mot varandra som nästa i tråden ska välja mellan för att sedan själv ställa en ny fråga.

Jag börjar med:

Sommar eller vinter?

• Svar på tråden Antingen eller!
  • Dr Börje
    charmtroll skrev 2020-04-09 10:55:36 följande:

Guld

Apple eller Android?

Android

Tv eller sex ikväll?
  • Angel in sight

Dr Börje: kan du sluta med opassande inlägg i dessa lektrådar? Vill du prata om sexrelaterade ämnen så skriv i de forum som handlar om det. Och efter att jag hoppade över ditt opassande inlägg förut så har du börjat hoppa över mina vilket jag tycker är ett otroligt omoget beteende.

• Dr Börje
    Angel in sight skrev 2020-04-09 14:22:31 följande:

Dr Börje: kan du sluta med opassande inlägg i dessa lektrådar? Vill du prata om sexrelaterade ämnen så skriv i de forum som handlar om det. Och efter att jag hoppade över ditt opassande inlägg förut så har du börjat hoppa över mina vilket jag tycker är ett otroligt omoget beteende.

Jag håller mig, i motsats till dig, till reglerna som TS skapade. Så sluta lipa. 
  • matilda maräng
    Dr Börje skrev 2020-04-09 15:18:36 följande:

Jag håller mig, i motsats till dig, till reglerna som TS skapade. Så sluta lipa. 

Det är du som sabbar stämningen här. Så skärp dig!
  • Nandez
    Angel in sight skrev 2020-04-09 14:22:31 följande:
    Jag håller med dig
  • Nandez
    matilda maräng skrev 2020-04-09 16:26:55 följande:
    Det är du som sabbar stämningen här. Så skärp dig!
    Ja, det är trist
Svar på tråden Antingen eller!