BIM november 2019
När man ha ÄL vilken dag som helst och båda blir dunderförkylda... :(
När man ha ÄL vilken dag som helst och båda blir dunderförkylda... :(
Toppade det med en vagel i ögat som kom inatt hahaha orkar inte. När har du BIM?
Aha spännande! Funderar på progesteronkräm om ett tag, köper du det på någon hälsokost?
Enligt app har jag BIM 20 nov men jag känner att jag har ägglossning nu så det bör vara runt 15-17 nov. Har ätit p-piller och har inte haft mens på 10 år så jag har inte stenkoll på min cykel än, 25-30 dagar verkar den vara.
Nu kommer de låååångsamma dagarna mellan ÄL och BIM då.. :)
Ja herregud, nu har det mörknat mer. Hjälp vad sjukt. HUR ska jag berätta detta för mannen på bästa sätt? Har ni några roliga idéer? Det är ÄL+10 idag så väääldigt tidigt...
Ah tack, ska kolla upp och läsa på lite mer! Ska till gyn på allmän check 15 nov, vill veta om allt ser bra ut och tänkte passa på att fråga då vad de tycker om krämerna. :)
Slutade med p-piller i juli så detta blir försök 4, varav en blev en kemisk graviditet i aug och en var jag bortrest över ÄL (okt). Så jag känner mig ändå i början av försöksperioden. Du då?
Hahaha jag minns knappt, kunde inte hålla det för mig själv många minuter iaf... Men han blev himla glad. Sjukt det här. Tre barn, alltså.....
Ser nu att det typ inte syns något. Tidigare gånger jag testat med detta test så har det varit tvärblankt - vitt. Nu såg man IRL ett litet svagt blått streck. Hoppas..
Hoppar också in här! :)
1/11 - stoltmoster, bananafish,
2/11 - Flora86, 90Manda90
3/11 - yasmir
4/11 - Beeeckisen93, Laloppan
6/11 - idamaria
8/11 - Emma79K , Emselie
9/11 - staafso, Nattkatt
10/11 - IA88, MW90, hoppas96, saran92
11/11 - vitae
12/11 - evelinaanna123
14/11 - AndraSladdis, Malinamf
15/11 ? NervösAnonym
17/11 ? dudetten Anonym (Alex), Anonym (St92e)
18/11 - Solhatten, Mevi1315
19/11 - Joni, liloma, Desny
20/11 - Corros
21/11 - awi
22/11 - s0ff, Majja92, Nicciz, midvintersol, Veronica 5, syltburk, Nyckelpiga2017
23/11 - hundenhubbe
24/11 - S9191, Lyra78
25/11 - patzy90
26/11 - Givenchy, Cvn
27/11 - myownworstenemy
29/11 - Elviramaria, Dagsförentredje, larssonc
Gravida: MalinBud, Phoworray, Em16, avigmaria, Mariagejan, rosali84, BDN, Nico91, SamiraBudva
Blir nog inget + denna månad, är visserligen på bim - 6.. Men känns inge kul.. Mår illa, molnande värk, har spontan spytt. Men såhär var det förra månaden också.. Skit grejer..
Jag är gravid! Men har en liten brun blödning så jag HOPPAS att plusset stannar och att blödningen slutar... vi får se!
Åhhh har väntat på dig! Hoppas hoppas, det är iaf ett starkt och fint streck :)
Igår var lyckligaste dagen i mitt liv, jag fick plussa!
Idag är den värstadageni mitt liv. Ringde gyn igår och fick tid idga för buksmärtor.
Jag är i vecka 7 men graviditeten är utanför livmodern. Den sitter i äggledaren och det enda dom Kan göra är att operera. Ta bort min graviditet och även min äggledare.
Jag är så förkrossad, rädd och ledsen