BIM november 2019
Bim-1. Inte morgonurin. Jag ser ett streck men vågar inte hoppas. Ser ni något?
Jag har BIM nästa måndag, den 11 november. Vårat sjunde försök till första. Hoppaaaas :(
Bim-1. Inte morgonurin. Jag ser ett streck men vågar inte hoppas. Ser ni något?
Haha hoppas. Har beställt min beskärda del av gravtest från apoteket de senaste månaderna och det har gått jättesnabbt att få dem. Just denna gång så blev leveransen försenad så har inga test kvar och kommer inte kunna testa imorgon bitti på bim! Så typiskt haha.
Håller alla tummar jag har för dig på måndag!!
Kan man ha svaga streck även efter ÄL? :)
Bim-5 idag och jag försöker verkligen låta bli att leta symtom men det går typ per automatik haha! Känns alldeles för tidigt för att ha symtom, men det kan man väl? Eller.. det är ju tidigt som fasen iochförsig :(
Oh jag var gravid!
Finns det någon grupp för de som har bf i juli
Har bim på söndag och har blivit den värsta sortens testnarkoman, köpte ett storpack stickor från nätet så har ju en del stickor men ändå. Testade inatt när jag kom hem från jobbet och det var helt blankt så bestämde mig för att inte testa idag men trots det testade jag några timmar efter jag vaknat fast jag redan visste svaret. Suck.. Många plussar långt innan Bim och tänker då att det är kört för mig nu när det är blankt. Är på Bim-3 så jag VET ju att det är tidigt men kan inte låta bli att känna så ändå. Googlar allt möjligt och blir bara tokigare av det så skulle behöva lite stöd här känner jag haha.
Någon av er som känner molvärk ? Hur har ni känt då, eller har ni känt nån annan värk? Jag har läst överallt att det känns som svag mensvärk ungefär.. i morse när jag klev upp kände jag under en stund som svaaaga smärtor (men starkare än t.ex igår) i nedre magen liksom. Inte som mensvärk. Men nån typ av smärta var det iallafall, lite skarpare liksom . Bim-4
Jag känner av molvärk och mensvärk i bland, har haft liknande förut när jag varit gravid men samtidigt är det likt pms
Jag känner av molvärk och mensvärk i bland, har haft liknande förut när jag varit gravid men samtidigt är det likt pms
Idag började brösten ömma mer. Får alltid det innan mens, kan ju såklart vara symtom men hoppet sänktes lite... Imorse kändes det också som att jag skulle få mens när som helst. Försvann efter någon timme och det är ju tre dagar kvar. Vet inte vaaad jag ska tro !
En nyfiken fråga! När brukar ni ha ägglossning i cykeln? Jag har typ dag 18/19 och har en 30 dagars ungefär. Känns så långt in att ha men nu när jag testar med stickor verkar det stämma!
Bim-3 eller -2 idag. Testade mig med morgonurin men negativt. Visst man kan se en skugga men jag tror jag lurar ögat. Känns hopplöst den här månaden också då :( även om det är tidigt så känns det inte som det blev nåt eftersom jag har pms-tuttar också
Jag har gjort en BIM december -tråd för er som inte plussade den här månaden. Hittade inte om det fanns en sen innan! Jag har gett upp hoppet om den här månaden
Nu är mitt äl test negativt! Betyder det att ägget är släppt? Senaste dätestet tog jag igår kväll som sagt. När börjar lh sjunka? Direkt efter släpp? Tänkte är det någon mening att försöka anstränga sig till mys ikväll?
BIM imorgon och fortfarande blanka test, känns lite hopplöst, har PMS-symptom, och molvärk som inför mens dessutom. Tempar och använder NC, så nu vill jag bara vakna upp imorgon och ta temp och testa och troligtvis gå och invänta mensen imorgon då.