Inlägg från: Anonym (Drömmenomfyra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Drömmenomfyra)

BIM november 2019

Hej! Hoppar in här jag också, bim 19/11. Tog ett test igår och fick ett svagt plus. Men vet inte vad jag ska tro, bara haft sex en gång så nästan otroligt om det tog sig direkt :-O är 29 år och har tre barn som är 11, 8 och 4. Längtar så efter en liten fyra

• Anonym (Drömmenomfyra)

Är det positivt tror ni, trots smalt streck? :-S

• Anonym (Drömmenomfyra)
    Nyckelpiga2017 skrev 2019-11-14 19:12:33 följande:

Absolut predictor early blir det inga breda streck på. Grattis till er nummer 4, jag hoppas på + med vår nummer 4 på tisdag:)

Åh tack, det visste jag inte ???? men kan knappt tro det är sant, jag är ju bara på bim-5... vi har tänkt länge på en fyra men trodde inte det skulle gå såå snabbt, så vi är lite i chock, men glada såklart

Vad kul att ni också planerar en liten fyra hur gamla är era andra barn? När har du bim?
  • Anonym (Drömmenomfyra)
    Corros skrev 2019-11-14 18:58:16 följande:

Absolut! Grattis!!!!

Tack!!!
  • Anonym (Drömmenomfyra)
    Nyckelpiga2017 skrev 2019-11-14 21:04:42 följande:

Våra är 8, 6 och 1 år så vi vill ge vår yngsta ett syskon nära i ålder med som de stora är. Vilken ålder är det på era? Vad spännande att ni nu får er fjärde, vi längtar så men känner även att om det tar för lång tid så kanske vi tänker om och är nöjda med våra tre. Grattis igen!

Våra är 11, 8 och 4 år, så vi har spridit ut dom lite, hehe.

Men vi tycker det känns skönt att de andra är så pass stora Håller tummarna för att ni får ett plus nästa vecka
Svar på tråden BIM november 2019