• Enn1

BIM november 2019

Fantasifulltnamn skrev 2019-11-15 09:08:13 följande:

Godmorgon! Nu blir det ju en intim fråga, men ja..

Igår så hade jag lite mensvärk, jag och sambon skulle ha sex och ja vi började i doggy. Men det gjorde sååå ont, i magen liksom. Så vi testade i missionären och det gick bättre. Tillbaka till doggy och nej, det gjorde för ont. Tillbaka till missionären och då gjorde det också ont. Så då avbröt vi. Hade sedan ont och det gör fortfarande ont när jag hostar eller nyser.

Har inte testat pos, men någon annan som varit med som samma sak? Bör jag vara orolig för något? Ska ha mens nästa vecka på onsdag.

Exakt så har jag också haft det. Hade då även ont när jag ?tryckte/krystade när jag kissade. Gick till gyn och det visade sig vara en cysta. Helt ofarligt men jobbigt pga smärtan.
  • Enn1

Hade BIM i fredags. Testade negativt i lördags. Är idag på BIM+5 och testade negativt, dock ej morgonurin.

Jag vet när och att ägglossning skett då jag var hos gynekologen vid den tidpunkten som bekräftade detta.

Jag har haft ömma bröst som vanligt innan mens och även mensvärk som jag brukar ha precis innan mensen ska komma, i 1 vecka nu. Men ändå ingen mens och negativa test. Någon som vet vad detta kan bero på eller har varit med om liknande?

Svar på tråden BIM november 2019