• LizzieP

BIM november 2019

Elina22 skrev 2019-11-18 09:07:57 följande:

Har bim idag. Har typ som mensvärk/molande värk. Dock inte fått mens ännu så efter jobbet ska jag springa iväg och köpa ett test. Har ni andra känt av mensvärk men inte fått mens och istället visats sig vara symtom till graviditet? *hoppas*

Efter att jag plussade för 5 dagar sedan har jag haft molverk som påminner mycket om mensvärk varje dag! Blir orolig varje gång men det ska tydligen vara normalt vid graviditet. Lycka till!
  • LizzieP
    Anonym (Andra barnet) skrev 2019-11-18 09:15:12 följande:

Testade nu på morgonen med CB testa tidigt, såg dock ingen antydan till streck så det är nog kört denna månad. Vet att jag har 5 dagar till BIM men har bara fått för mig att det skulle synas nu om jag var gravid eftersom jag plussade så tidigt förra gången..

Får inte ihop det hur jag mår, känner mig skakig i kroppen idag, nedstämd och väldigt känslig liksom. Har fortf mensvärk lite då och då på framsidan vilket jag aldrig brukar ha..

Kan ju testa i morrn också och se men d känns kört :(

Jag plussade inte på CB testa tidigt förrn BIM + 5 tror jag det var. Ett svagt streck men som blivit ett starkt blått nu efter några dagar :D
  • LizzieP
    Anonym (Andra barnet) skrev 2019-11-20 06:27:09 följande:

Godmorgon, gjorde ett nytt test direkt när jag vaknade.

Vad tror ni? Mens beräknas på t helgen.

Positivt <3
  • LizzieP
    larssonc skrev 2019-11-28 08:16:59 följande:

Negativa tester idag med :( ger upp nu. Äl +12/bim -2. Usch känner mig helt sänkt.. först när jag tog testet kom det upp ett streck åt fel håll på cb. Sen vet jag inte om jag inbillar mig att det lite senare var ett super duper svagt åt rätt håll men tror inte det. Är ett testa tidigt så borde synts med kan jag tycka.. aja får hoppas på lycka i januari. Sambon opererar hjärtat nästa vecka så blir inget decemberförsök..

Varflr ge upp om du är på BIM-2?!?! Jah plussade först på BIM+3 med clearblue testa tidigt!!! Det finns hopp hörrudu <3
Svar på tråden BIM november 2019