BIM november 2019
Jag hoppar in i tråden. Har bara småläst lite innan. Är på ÄL + 9, BIM 2 nov. Har ibland lite molande i magen, men annars inga konstigheter. Någon med samma datum & när tänker ni testa? :)
Jag hoppar in i tråden. Har bara småläst lite innan. Är på ÄL + 9, BIM 2 nov. Har ibland lite molande i magen, men annars inga konstigheter. Någon med samma datum & när tänker ni testa? :)
Hej!
Längtan efter andra barnet är just nu enorm. Har följ tråden ett tag & grattis till alla er som plussat. Jag är just nu på BIM -4. Mår illa, ömmande mage. Tredje cykeln som vi försöker bli gravida på, har känt samma symptom tidigare men nu känns den mer på riktigt. Tog ett gravtest precis.... tycker mig skymta något.
Plussade precis med digitalt test!!!
Hade sparat detta till BIM men eftersom jag anade ett + i det förra så fick det bära eller brista!
Symtom jag haft:
Har liksom ömmat lite i äggstockarna (till & från), Skulle nog beskriva känslan i magen som typ magkatarr - Orolig liksom. Stack till två gånger i bröstet igår (så hade jag även förra grav och det fick mig att haja till). Lite lätt irriterad. När jag nyste häromdagen så kändes det som att ljumsken sprack typ. Hög jämn temp & varm.
1-2 min. Det är från samma kiss :)
Lite knepigt hur det kan synas så lite på testa tidigt testet, när de vanliga digitala som inte alls är lika känsliga kan detektera graviditet...