• Pepsin

BIM november 2019

mariagejan skrev 2019-11-03 16:55:40 följande:

Jag får alltid suuuuper ömma bröst innan mens ca 1 v innan och sedan slutar de ömma ganska exakt två dagar innan mens. Nu kom det ömma lite senare och sedan försvann det efter två dagar och var helt oömma i 1 dag sedan kom det tillbaka igen.

Jag kräktes också en gång helt spontant så då började jag ana. Utöver det inget speciellt jag letade efter och har klämt för att se om bröstvårtorna är ömma för tycker alla som är gravida säger de blir ömma men de gör inte ont däremot är de styva hela tiden och det brukar de inte vara!

Jag hoppas bara det går hela vägen är så glad!

Skulle påbörjat ivf på tisdag denna veckan dagen efter min väntade mens 4 nov så är så otroligt tacksam och ödmjuk att jag får uppleva detta!

Heja er alla <3

Stort grattis! Vi väntar också på Ivf. Vad visade er utredning? Och hur länge har ni försökt? :)
  • Pepsin

JAG ÄR GRAVID!

Hade BIM i fredags men har inte testat för vi har försökt i 15 månader, blivit utredda och typ blivit utdömda så vågade inte tro något. Testade idag dock och alla visar positivt!!!! Borde vara i 4+4 idag men ena veckoindikatorn visade bara 2-3, blev genast orolig. Tog dock med kvällsurin så det kanske har med det att göra? Är rädd för utomkved eftersom ena äggledaren är igenvuxen (trodde dom på undersökningen). Vet något något om detta? Vågar knappt googla haha. Inga som helst symptom mer än ont i brösten men det har jag alltid före mens.

• Pepsin
    Em595 skrev 2019-11-25 18:18:19 följande:

Dem två första veckorna är man inte gravid så testet visar rätt, om du är i v4+4 så är det 2-3 veckor sedan du blev gravid, grattis!!:D

Åh så himla braaaa! Tack!!
Svar på tråden BIM november 2019