BIM november 2019
Hur går det för dig? Nån mer blödning?
Hur går det för dig? Nån mer blödning?
Jaha. På väg hem från jobbet för att jag är förkyld och väldigt illamående. Hoppas på graviditet men mer troligt är nog sömnbrist och stress. Tror väl inte att man kan bli illamående några dagar efter ÄL?!
Hoppar in här jag med !
Hade troligtvis ÄL den 17 och då hade vi mys.
Vill så gärna tro att man har symptom hit och dit.
Räknar mig som äl+5 idag det blir väl korrekt ?
Ni som har bim 1/11 när ska ni testa er för första ggn? :)
Hej! Jag hade min äl i fredags och på söndag ska jag till dubai och kommer få min beräknade mens där nere. Jag har fått tabletter för att skjuta upp mensen men de står att man inte ska ta dem om man tror man är gravid elle rär gravid.. Och jag vet ju inte? Jag vill inte riskera något och jag kan inte ta tidigt test ännu.. Vad ska jag göra? Kan ja hinna ta ett test innan jag ska åka eller är det alldeles för tidigt?
Jag har alltid haft min mens runt den 30-1a.. Och jag måste börja med tabletterna senaste 3 dagar innan.
Hjälp :(
[quote=79982334][quote-nick]Laa TroosaaLi skrev 2019-10-23 13:38:11 följande:[/quote-nick]Jag har en blödning idag :) Dag 19 i menscykeln. Tror det är en nidblödning, att ägget fäster i livmoderslemhinnan :) undra när man kan testa, hur många dagar efter nidblödningen man kan testa för graviditet?[/
Tror inte du kan räkna dagar från en eventuell nidblödning utan du får räkna från äl. Jag skulle testa tidigast på äl+12. Håller tummarna för dig!
Lägger mig senare i bim listan då jag trodde mensen kom tidigare men det var bara en mellanblödning. Fick riktiga mensen igår så jag har bim 21/11. Undrar om det är någon annan här som också har problem med mellanblödningar? Mina börjar några dagar efter ÄL och håller på till bim. Kan det försvåra att bli gravid tror ni?
Så mycket symptom alla känner, får hoppas det blir många plus! Själv har jag aldrig någonsin känt ett enda symptom. Varken inför äl, bim eller när jag varit gravid. Är på äl+8 nu och känner som vanligt noll. Lite tråkigt!
Åh vad segt tiden går. Tror inte det tagit sig men hoppet är ju det sista som lämnar. Tror jag ska testa på tisdag. Så här ser min temp ut.
Har jag gått och blivit knäpp? Ser jag sånt som inte finns?? Är det ett spökstreck för att jag ska hitta en logisk förklaring till min självdiagnostiserade urinvägsinfektion?
Är det ett streck? Supersvårt att få en bra bild med bra fokus med mobilen..
det är med morgonurin, men ett vanligt test och inte testa tidigt. Idag är det äl + 10 eller 11.
Testade imorse negativt :(