Inlägg från: Nyckelpiga2017 |Visa alla inlägg
  • Nyckelpiga2017

BIM november 2019

Äl+4 eller bim-6 kan tiden bara gå lite fortare, snälla!

• Nyckelpiga2017
    hundenhubbe skrev 2019-11-14 08:38:28 följande:

Håller meeeeed !! Äl +4 här också. Ska börja testa på tisdag, har en del stickor xD du?

Samma här! :) det blir dagen innan bim för mig.
  • Nyckelpiga2017
    liloma skrev 2019-11-14 18:34:15 följande:

Har nästan samma, ÄL+5 och bim-5.

Håller med om att tiden går så långsamt!

Ja det går så sjukt sakta.. Suck..
  • Nyckelpiga2017
    Anonym (Drömmenomfyra) skrev 2019-11-14 18:37:58 följande:

Är det positivt tror ni, trots smalt streck? :-S

Absolut predictor early blir det inga breda streck på. Grattis till er nummer 4, jag hoppas på + med vår nummer 4 på tisdag:)
  • Nyckelpiga2017
    Anonym (Drömmenomfyra) skrev 2019-11-14 19:24:10 följande:

Åh tack, det visste jag inte ???? men kan knappt tro det är sant, jag är ju bara på bim-5... vi har tänkt länge på en fyra men trodde inte det skulle gå såå snabbt, så vi är lite i chock, men glada såklart

Vad kul att ni också planerar en liten fyra hur gamla är era andra barn? När har du bim?

Våra är 8, 6 och 1 år så vi vill ge vår yngsta ett syskon nära i ålder med som de stora är. Vilken ålder är det på era? Vad spännande att ni nu får er fjärde, vi längtar så men känner även att om det tar för lång tid så kanske vi tänker om och är nöjda med våra tre. Grattis igen!
  • Nyckelpiga2017

Ikväll efter samlag fick jag rosafärgade flytningar vilket jag aldrig fått tidigare. Kan det vara slumpen och att det är en nidblödning tro? Äl+6 nästan 7 och bim på onsdag. Någon som varit med om samma? Vad hände?

• Nyckelpiga2017
    awi skrev 2019-11-17 08:24:25 följande:

Tog digitalt nu på morgonen. Gud jag kan knappt tro det! Detta är vårt fjärde försök. Hoppas innerligt att allt går bra! Stort lycka till till er som är kvar.

Stort grattis, håller tummarna för er! :)
  • Nyckelpiga2017

14/11 - AndraSladdis

17/11 ? dudetten Anonym (Alex), Anonym (St92e), qwe1990

18/11 - Solhatten, Mevi1315

19/11 - Joni, liloma, Desny

20/11 - Corros, fantasifulltnamn, Nyckelpiga2017

21/11 - Incognita, NervösAnonym

22/11 - s0ff, Majja92, Nicciz, midvintersol, Veronica 5, syltburk

23/11 - hundenhubbe

24/11 - S9191, Lyra78

25/11 - patzy90

26/11 - Givenchy, Cvn

27/11 - myownworstenemy, PelloBello, L 91

29/11 - Elviramaria, Dagsförentredje, larssonc

Gravida: MalinBud, Phoworray, Em16, avigmaria, Mariagejan, rosali84, BDN, Nico91, SamiraBudva, Flora86, solhatten, Lacee, Corros, awi, malinamf

• Nyckelpiga2017
    Fantasifulltnamn skrev 2019-11-16 10:34:35 följande:

Okey... Vågar inte hoppas.. Men rfsu testa ofta gav ett svagt streck? Och clearblue testa tidigt gav ingenting? Vad ska jag tro?

Hur har det gått för dig? Har du testat något mer? Håller tummarna för dig :)
  • Nyckelpiga2017
    hundenhubbe skrev 2019-11-17 13:16:11 följande:

Jag har molvärk till och från, ömma bröst, väldigt stor hunger, otroligt ful hy och i 2 dagar har det till och från smakat metall i munnen. Ömma bröst har jag jämt innan mens men ful hy och denna hunger känns igen sen sist! Hoppas hoppas :) längtar till att testa på tisdag men också rädd för att få negativt igen :(

Bara två dagar kvar nu.. Kan knappt hålla mig ;)
  • Nyckelpiga2017
    Fantasifulltnamn skrev 2019-11-17 14:40:54 följande:

Hej! Sov hemma hos svärmor inatt så kunde inte testa med morgonurin. Men tog ett test nyss och det var negativt, men ägglossningstest fick två streck. Dom brukar väl vara känsligare? Mens beräknad på onsdag iaf. Tittarna är jätte ömma och bröstvårtorna ska vi inte prata om! Tusen tack för tummhållning!

Min mens är också beräknad på onsdag. :)
  • Nyckelpiga2017
    Fantasifulltnamn skrev 2019-11-17 15:38:50 följande:

Åh vad roligt! Har du några symptomer? Håller tummar för dig med!

Nja inte direkt men min lutealfas är bara 10 dagar så jag tänker att det fortfarande är för tidigt för symtom, vi får se helt enkelt. Igår efter vi haft sex fick jag rosafärgade flytningar en stund men idag är allt som vanligt. Tänker tjuvtesta på tisdag vilket är äl+9 för mig och min förra graviditet plussade jag på äl+9. :)
    Fantasifulltnamn skrev 2019-11-17 15:38:50 följande:

Åh vad roligt! Har du några symptomer? Håller tummar för dig med!

• Nyckelpiga2017
    Majja92 skrev 2019-11-18 10:12:24 följande:

Måste bara fråga, jag har testat med RFSU tidigare och fått konstiga streck, vad har ni för upplevelser med dom?

Tog dessa nu på ÄL 11

Grattis, du är gravid!
  • Nyckelpiga2017
    Majja92 skrev 2019-11-18 10:26:05 följande:

Tror du verkligen de??

Absolut! :)
  • Nyckelpiga2017

Mår verkligen pyton, antigen är jag gravid och illamåendet kom redan äl+7 eller så är magsjukan inom räckhåll för det känns verkligen som att jag har spyan i halsen hela tiden. Dessutom inga spottings vilket jag brukar få två dagar innan mensen drar igång så jag är försiktigt optimistisk. Testdag imorgon på äl+9. Håll tummarna för mig imorgon bitti!

• Nyckelpiga2017

Dagens test var hånande blankt och fick mig verkligen att tappa hoppet. Hur går det för dig hundenhubbe?

• Nyckelpiga2017
    hundenhubbe skrev 2019-11-19 17:27:00 följande:

Familjeliv låg nere för mig igår xS superskumt! Tog ett test imorse och samma här... sopblankt. Känns verkligen kört... tar ett imorgon och syns inget då 5 dagar innan bim och äl+10 ger jag upp denna månad. Synts så tidigt alla andra graviditeter...! Det värsta är att jag känner mig som sist jag var gravid! Ful hy, mensvärk , gasig, ömma bröst och i 2 dagar mått väldigt illa på fm fattar ingenting. Kroppen är så elak just nu :(

Jag förstår verkligen känslan bim imorgon för mig så vi får väl se om mensen kommer, jag tänker inte testa imorgon utan nu väntar jag bara in mensen. Mina spottings brukar komma äl+8 men det har inte kommit än så kroppen verkar inne på att spela mig ett spratt..
  • Nyckelpiga2017
    hundenhubbe skrev 2019-11-19 22:08:48 följande:

Jag tar ett imorgon fast jag vet att det kommer vara negativt... och denna gång prickade vi verkligen in äl! Tycker kroppen är riktigt elak när den lurar mig med massa falska symtom.. idag har jag varit så grinig och arg på dedär blanka testet och tagit ut de på sambon känner jag. Vet att vi bara försökt 5 månader men de börjar kännas så jäkla drygt!! Helst då dom andra gick så snabbt... man är väl så jäkla bortskämd men har ju som sagt väntat på sambons godkännande i 1 år också Så vill bara att de ska bli något nu :(

Precis så känns det för oss med, första gången med fertilitetsmonitor men fick bra utslag med maximal fertilitet 8-9/11 så äl skedde tydligen 10/11 och eftersom vi fick till det dessa tre dagar plus några gånger innan så har jag varit så hoppfull men nu känns det bara hopplöst. Jag har fått spottings nu ikväll så nu är mensen snart här. Håller tummarna för dig :)
  • Nyckelpiga2017

Idag kom mensen så nu är det dags för mig att lämna denna grupp, tack för stöttning, peppande och gemenskap. Lycka till och nu hoppas jag på att inte stöta ihop med er i decembertråden ;)

Svar på tråden BIM november 2019