BIM november 2019
Plussade (troligen) med CB testa tidigt.
Har 2-3 dagar till mensen ungefr.
Plussade (troligen) med CB testa tidigt.
Har 2-3 dagar till mensen ungefr.
Åh nej Stoltmoster!! Fy vad trist att höra!
Bra att du fick snabb tid, KRAM
Är de bara jag eller är de ett svagt streck på den understa?
Har bim på söndag men kunde inte hålla mig. Den övre är för några dagar sedan
Mitt svaga streck i onsdags bekräftades i morse
Så glad och känns så overkligt att vara gravid igen. 3 år sen sist och känns som jag glömt allt, Haha..
Grattis!!! När har du BF då?
[quote=80050868][quote-nick]Anonym (Andra barnet) skrev 2019-11-22 07:17:04 följande:[/quote-nick]Mitt svaga streck i onsdags bekräftades i morse
Så glad och känns så overkligt att vara gravid igen. 3 år sen sist och känns som jag glömt allt, Haha..
[/
Åhh stort grattis :D
Jag ska ta ett till test på söndag på bim dagen, jag hoppas mitt svaga streck hänger med och blir ännu starkare :D
[quote=80050868][quote-nick]Anonym (Andra barnet) skrev 2019-11-22 07:17:04 följande:[/quote-nick]Mitt svaga streck i onsdags bekräftades i morse
[/
Åhh stort grattis :D
Jag ska ta ett till test på söndag på bim dagen, jag hoppas mitt svaga streck hänger med och blir ännu starkare :D
Jag är tydligen gravid bim-4
Jag är så nervös att jag nästan börjar gråta. Jag har inget test hemma och vill så gärna ta ett test. Får se om jag köper ett sen och tar efter lunch eller om jag ska försöka hålla mig tills i morgon. Jag är på äl+13 tror jag.
Jag har fått en mörk ring runt båda vårtgårdarna och dem är super ömma och svullna? Eller vad man ska säga :O googlar och verkar som att många haft de som första gravid tecken! Vad tror ni? Så nervös. Jag vill inte att min kropp lurar mig :'(
Bättre bild..
Är det något här tro?
Togs ikväll. Trodde jag skulle ha mens tidigare i veckan men tror mer nu på sen ägglossning... ska ta nya imorgonbitti.
Svaga tester gav ändå detta imorse!
Bara tack vare dig vågade jag prova mitt!!
Ångrar nu att jag inte köpte digitalt. Vad tror ni om det här? Syns tydligare på bilden innan man laddar upp den här men strecket är blått och kommer inom någon minut. Det här är taget efter knappt 3 min.