BIM november 2019
Äl+4 eller bim-6 kan tiden bara gå lite fortare, snälla!
Äl+4 eller bim-6 kan tiden bara gå lite fortare, snälla!
Håller meeeeed !! Äl +4 här också. Ska börja testa på tisdag, har en del stickor xD du?
Har nästan samma, ÄL+5 och bim-5.
Håller med om att tiden går så långsamt!
Är det positivt tror ni, trots smalt streck? :-S
Åh tack, det visste jag inte ???? men kan knappt tro det är sant, jag är ju bara på bim-5... vi har tänkt länge på en fyra men trodde inte det skulle gå såå snabbt, så vi är lite i chock, men glada såklart
Vad kul att ni också planerar en liten fyra hur gamla är era andra barn? När har du bim?
Ikväll efter samlag fick jag rosafärgade flytningar vilket jag aldrig fått tidigare. Kan det vara slumpen och att det är en nidblödning tro? Äl+6 nästan 7 och bim på onsdag. Någon som varit med om samma? Vad hände?
Tog digitalt nu på morgonen. Gud jag kan knappt tro det! Detta är vårt fjärde försök. Hoppas innerligt att allt går bra! Stort lycka till till er som är kvar.
14/11 - AndraSladdis
17/11 ? dudetten Anonym (Alex), Anonym (St92e), qwe1990
18/11 - Solhatten, Mevi1315
19/11 - Joni, liloma, Desny
20/11 - Corros, fantasifulltnamn, Nyckelpiga2017
21/11 - Incognita, NervösAnonym
22/11 - s0ff, Majja92, Nicciz, midvintersol, Veronica 5, syltburk
23/11 - hundenhubbe
24/11 - S9191, Lyra78
25/11 - patzy90
26/11 - Givenchy, Cvn
27/11 - myownworstenemy, PelloBello, L 91
29/11 - Elviramaria, Dagsförentredje, larssonc
Gravida: MalinBud, Phoworray, Em16, avigmaria, Mariagejan, rosali84, BDN, Nico91, SamiraBudva, Flora86, solhatten, Lacee, Corros, awi, malinamf
Okey... Vågar inte hoppas.. Men rfsu testa ofta gav ett svagt streck? Och clearblue testa tidigt gav ingenting? Vad ska jag tro?
Jag har molvärk till och från, ömma bröst, väldigt stor hunger, otroligt ful hy och i 2 dagar har det till och från smakat metall i munnen. Ömma bröst har jag jämt innan mens men ful hy och denna hunger känns igen sen sist! Hoppas hoppas :) längtar till att testa på tisdag men också rädd för att få negativt igen :(
Hej! Sov hemma hos svärmor inatt så kunde inte testa med morgonurin. Men tog ett test nyss och det var negativt, men ägglossningstest fick två streck. Dom brukar väl vara känsligare? Mens beräknad på onsdag iaf. Tittarna är jätte ömma och bröstvårtorna ska vi inte prata om! Tusen tack för tummhållning!
Åh vad roligt! Har du några symptomer? Håller tummar för dig med!
Åh vad roligt! Har du några symptomer? Håller tummar för dig med!
Måste bara fråga, jag har testat med RFSU tidigare och fått konstiga streck, vad har ni för upplevelser med dom?
Tog dessa nu på ÄL 11
Tror du verkligen de??
Mår verkligen pyton, antigen är jag gravid och illamåendet kom redan äl+7 eller så är magsjukan inom räckhåll för det känns verkligen som att jag har spyan i halsen hela tiden. Dessutom inga spottings vilket jag brukar få två dagar innan mensen drar igång så jag är försiktigt optimistisk. Testdag imorgon på äl+9. Håll tummarna för mig imorgon bitti!
Dagens test var hånande blankt och fick mig verkligen att tappa hoppet. Hur går det för dig hundenhubbe?
Familjeliv låg nere för mig igår xS superskumt! Tog ett test imorse och samma här... sopblankt. Känns verkligen kört... tar ett imorgon och syns inget då 5 dagar innan bim och äl+10 ger jag upp denna månad. Synts så tidigt alla andra graviditeter...! Det värsta är att jag känner mig som sist jag var gravid! Ful hy, mensvärk , gasig, ömma bröst och i 2 dagar mått väldigt illa på fm fattar ingenting. Kroppen är så elak just nu :(
Jag tar ett imorgon fast jag vet att det kommer vara negativt... och denna gång prickade vi verkligen in äl! Tycker kroppen är riktigt elak när den lurar mig med massa falska symtom.. idag har jag varit så grinig och arg på dedär blanka testet och tagit ut de på sambon känner jag. Vet att vi bara försökt 5 månader men de börjar kännas så jäkla drygt!! Helst då dom andra gick så snabbt... man är väl så jäkla bortskämd men har ju som sagt väntat på sambons godkännande i 1 år också Så vill bara att de ska bli något nu :(
Idag kom mensen så nu är det dags för mig att lämna denna grupp, tack för stöttning, peppande och gemenskap. Lycka till och nu hoppas jag på att inte stöta ihop med er i decembertråden ;)