BIM november 2019
Oj det var sent! Men det skänker ju hopp så tack! <3 Hade du testat tidigare än BIM+18 också och fått negativa test?
Oj det var sent! Men det skänker ju hopp så tack! <3 Hade du testat tidigare än BIM+18 också och fått negativa test?
Undra om jag missat ökningen eller om det inte kan bli något denna månad..?
Åh, tack! Konstigt det där att vissa verkar plussa så sent, funderar över om ÄL då egentligen skedde senare än man trodde. Hur var det för dig, stämde det med BF sen och när du trodde du hade haft ÄL eller blev du flyttad bakåt efter ultraljud?
Håller jag helt på att bli galen eller ser ni också ett VÄLDIGT svagt streck??????
Är de bara jag eller är de ett svagt streck på den understa?
Har bim på söndag men kunde inte hålla mig. Den övre är för några dagar sedan
Detta är tidigt tidigt... kanske BIM-6(?)..
Ser ni något alls?
Bättre bild..
Jag är tydligen gravid bim-4
Jag är tydligen gravid bim-4
Jag är så nervös att jag nästan börjar gråta. Jag har inget test hemma och vill så gärna ta ett test. Får se om jag köper ett sen och tar efter lunch eller om jag ska försöka hålla mig tills i morgon. Jag är på äl+13 tror jag.
Jag har fått en mörk ring runt båda vårtgårdarna och dem är super ömma och svullna? Eller vad man ska säga :O googlar och verkar som att många haft de som första gravid tecken! Vad tror ni? Så nervös. Jag vill inte att min kropp lurar mig :'(