BIM november 2019
Det låter ju verkligen som grav symptom speciellt maten haha, hoppas så för er skull! Man hör ju väldigt många gravida som får sug efter just clementiner :)
Jag är rädd för att jag känner efter för mycket! Får se vad testet säger imorgon!
Tog ett CB digitalt ÄL test vet det inte är pålitligt för graviditet men det var negativt så får ner förhoppningarna lite. Jag blir så ledsen varje månad när mensen kommer :(
Vilken dag är du på nu?
Sen gjorde jag ett annat vanligt imorse (väääääldigt svagt streck) sen åkte jag till apoteket och köpte tidiga test (RFSU och CB) och använde samma urin som till det förra (kissade i kopp och hällde inte ut det på en gång, ursäkta informationen). Jag testade RFSUs och det var knappt synbart streck, om ens ett streck..
Jag köpte även något hemmatest för att testa för urinvägsinfektion, men det var negativt...
Jag har bim på fredag så är på äl+11 eller 12 idag.
Så baserat på mina olika tester så har jag inte urinvägsinfektion, men jag verkar inte vara supergravid heller. Funderar på om jag ska strunta i att testa imorgon och vänta till torsdag eller om jag ska testa imorgon också.. det kostar skjortan att hålla på och testa såhär, haha!
Har totalt 5 tester kvar.
Ett cb testa tidigt
Ett cb digital med veckoindikator
Tre testremsor från ett annat märke (ej tidigt test)