• Patzy90

BIM november 2019

Hade äl den 12 ochvhar tempa nu sedan min förra mens. Har vanligen en temp mellan 36,4 och 36,6 nu har jag en temp på 37 sedan dagen efter äl. Nu väntar jag med spänning på att denna temp ska hålla sig ändå från till mens och lite till :)

• Patzy90
    Anonym (Liss) skrev 2019-11-19 10:19:34 följande:

25/11 menar jag såklart

Jag har också bim den 25/11.

Har inga symtom alls inte ens pms så tycker det är väldigt skumt XD
  • Patzy90
    Stoltmoster skrev 2019-11-20 16:30:47 följande:

Igår var lyckligaste dagen i mitt liv, jag fick plussa!

Idag är den värstadageni mitt liv. Ringde gyn igår och fick tid idga för buksmärtor.

Jag är i vecka 7 men graviditeten är utanför livmodern. Den sitter i äggledaren och det enda dom Kan göra är att operera. Ta bort min graviditet och även min äggledare.

Jag är så förkrossad, rädd och ledsen

Usch så tråkigt. Hoppas du återhämtar dig ?
  • Patzy90

Har börjat tempa denna månad. Tycker detta är super spännande. Sitter bara och väntar på att tempen ska göra en dipp nu om 2-3 dagar med mensen eller hoppas på att den fortsätter på denna stadiga 36,9 -37,1. Som började i förrgår. Vänliga temp på 36,4 :)

Men intalar mig att jag inte är gravid, har ont symtom alls inte ens pms. Någon med samma sak?
  • Patzy90
    Link92 skrev 2019-11-21 11:18:44 följande:

Hej! Jag har BIM nu på tisdag 26/11! Intalar mig också att jag inte är gravid..mådde dock illa igår och har lite ont på utsidan av brösten, mot armhålorna, idag. Brukar dock ömma i dem innan mens också så vi får väl se...

Vi är inne på femte försöket för att få barn nr ett nu. Vill bara att det ska gå vägen nu!

Jag mäter också temperatur! Är både spännande och nervöst att varje morgon se om den ska ha sjunkit faktiskt :)

På så spännande. Jag har bim 25. Tycker det är spännande att min temp har höjts ett att till. Låg på 36,8/36,9 direkt efter äl men nu höjts. Läst att det kan göra det när man är gravid. Får se hoppas verkligen detta är försök 4 fick missfall försök 1, så hoppas verkligen nu. :)
  • Patzy90
    larssonc skrev 2019-11-21 12:41:15 följande:

Drog ut en visdomstand igår, tror ni det påverkar att tempen stigit?

Det tror jag absolut i och med att kroppen jobbar med att läka.
  • Patzy90
    larssonc skrev 2019-11-21 13:17:51 följande:

Misstänkte det. Blir till att inaktivera. Det var en kort lycka där på morgonen när jag såg att tempen var hög innan jag kom på tanden.. attans!

Men man ska inte tappa hoppet:)
  • Patzy90

Super spännande enligt appen bim i Morgon. Om inte tempen sjunker och ingen mens kommer i morgon då blir det test på måndag.

Vad tror ni? *händerna för ansiktet*
  • Patzy90
    MissJibs skrev 2019-11-23 07:57:33 följande:

Hur fungerar d där?

Hur tempar ni?

Speciell tid på dygnet?

Vilken app använder ni?

Funderar på att börja då jag inte vet om jag ens fått tbx min äl.

På morgonen innan jag kliver upp ur sängen. Använder en vanlig febertermometer som har två decimaler. (Har väll alla nu för tiden)

Jag använder appen flo.
  • Patzy90
    Mevi1315 skrev 2019-11-23 08:00:35 följande:

Dag 29 inget plus men mensvärk sen över 1,5 vecka. Så drygt

När hade du bim?
Svar på tråden BIM november 2019