BIM november 2019
Ingenting på dagens test heller äl + 9. Känt mig skengravid hela veckan med molvärk o illamående så får se vad som händer.
Ingenting på dagens test heller äl + 9. Känt mig skengravid hela veckan med molvärk o illamående så får se vad som händer.
Testade precis svagt positivt på RFSU testa ofta. Är på ÄL+9 idag. Ska ta ett digitalt imorgon. Känns stort eftersom det testet har legat och väntat nu i några månader. Herregud vågar knappt tro det! Ska verkligen försöka att inte ta ut nåt i förskott till imorgon...
Tog digitalt nu på morgonen. Gud jag kan knappt tro det! Detta är vårt fjärde försök. Hoppas innerligt att allt går bra! Stort lycka till till er som är kvar.
Den här cykeln skiljer sig från andra. Jag har alltid ont i brösten någon vecka innan mens men nu är det bara molvärk nere i magen och ingen känning i brösten. Dag 23 i cykeln men inget plus ännu. Minns inte ens när jag plussade med mina två andra barn. Jaja denna väntan ;)
Testade ett RFSU testa tidigt cykelvagn 24, tokblankt. Anar att det blir nya tag sen men man vet ju aldrig
Testade ett RFSU testa tidigt cykelvagn 24, tokblankt. Anar att det blir nya tag sen men man vet ju aldrig
Hade mensvärk igår men den försvann, molvärk o illamående idag igen. Men inget plus igår. Jag hoppas på det bästa
Sådan hemsk mensvärk de känns som jag ska få mens vilken sekund som helst. Gör ont i blygdbenet och bränner i tjej magen. Någon mer? Är bara på äl+10
Molvärk i en vecka, dag 25 men inget plus i sikte. Har annars ömma bröst innan mens men inte nu utan molvärk nere i magen. Kroppen är lurig, ge mig plus nu! Någon fler med samma
Alltså, mår så illa. Trodde jag fick mens inatt men kom inger. Mådde ok imorse, nu vill jag kräkas. Huvudvärk kom igår också, idag är det lite svag huvudvärk. Negativt test... Skengravid 2.0...