• larssonc

BIM november 2019

Idag kom ääääntligen min mens, nästan två veckor sen. Nu blir nästa bim 1/11 och äl borde vara runt 17-18/10. Ska till gyn 17/10 så ska bli spännande att se om det finns något ägg som har släppt eller är på väg att släppa då!

Vi har ett barn sen innan som är 1,5 år och en änglason som vi förlorade i vecka 20. Hoppas innerligt på att vi ska få vårt regnbågsbarn <3

Hoppas fler hittar hit sen! Påbörjar en bim lista.

1/11 - Larssonc

2/11

3/11

4/11

5/11

6/11

7/11

8/11

9/11

10/11

11/11

12/11

13/11

14/11

15/11

16/11

17/11

18/11

19/11

20/11

21/11

22/11

23/11

24/11

25/11

26/11

27/11

28/11

29/11

30/11

• Svar på tråden BIM november 2019
  • Anonym (Andra barnet)

Hoppar in i tråden, har BIM på fredag enl appen.

Försöker med vårt andra barn, detta är första seriösa försöket. Hade senare ÄL än jag trodde men fick glad gubbe förra fredagen på ÄL test, och hann med lite både före och efter så får de om det räckte men jag är tveksam..

Är 34år och vårt andra barn fyller 3 i början av feb. Osäker på hur fertil man är nu.. har känt mig väldigt stressad över barn 2 länge men äntligen så är mannen med på tåget!

Har haft lite dragningar och Molvärk/mensvärk, och inte mensvärk i svanken, vilket jag bara brukar ha före mens. Känt mig trött senaste dagarna men så brukar jag ha före mens också så svårt att säga.

Tror jag plussade ganska tidigt med dottern, typ 5-6 dagar innan. Tänkte försöka testa i morrn...men det kanske är för tidigt?

Håll tummarna!

• nufårvise
    Anonym (Andra barnet) skrev 2019-11-17 20:47:43 följande:

Hoppar in i tråden, har BIM på fredag enl appen.

Försöker med vårt andra barn, detta är första seriösa försöket. Hade senare ÄL än jag trodde men fick glad gubbe förra fredagen på ÄL test, och hann med lite både före och efter så får de om det räckte men jag är tveksam..

Är 34år och vårt andra barn fyller 3 i början av feb. Osäker på hur fertil man är nu.. har känt mig väldigt stressad över barn 2 länge men äntligen så är mannen med på tåget!

Har haft lite dragningar och Molvärk/mensvärk, och inte mensvärk i svanken, vilket jag bara brukar ha före mens. Känt mig trött senaste dagarna men så brukar jag ha före mens också så svårt att säga.

Tror jag plussade ganska tidigt med dottern, typ 5-6 dagar innan. Tänkte försöka testa i morrn...men det kanske är för tidigt?

Håll tummarna!

Åh, vad spännande! Hoppas på att se ditt test imorgon då, med streck!
  • Fantasifulltnamn

Är så ledsen nu.. Äl test får jag två streck på men negativa gravtest bim-2. Vet att ägglossningstest inte är pålitliga för att kolla graviditet, men ändå har jag hoppats.. Jaja.. Bättre lycka nästa gång eller något.

Ska väcka sambon nu och berätta att jag maniskt testat mig igen. Usch.. Mår så dåligt nu..

Hoppas det går bättre för er andra.

• Mevi1315

Testade ett RFSU testa tidigt cykelvagn 24, tokblankt. Anar att det blir nya tag sen men man vet ju aldrig

• Elina22
    Fantasifulltnamn skrev 2019-11-18 08:23:40 följande:

Är så ledsen nu.. Äl test får jag två streck på men negativa gravtest bim-2. Vet att ägglossningstest inte är pålitliga för att kolla graviditet, men ändå har jag hoppats.. Jaja.. Bättre lycka nästa gång eller något.

Ska väcka sambon nu och berätta att jag maniskt testat mig igen. Usch.. Mår så dåligt nu..

Hoppas det går bättre för er andra.

Jobbigt. Vet hur det känns. Lycka till nästa månad <3
  • Elina22

Har bim idag. Har typ som mensvärk/molande värk. Dock inte fått mens ännu så efter jobbet ska jag springa iväg och köpa ett test. Har ni andra känt av mensvärk men inte fått mens och istället visats sig vara symtom till graviditet? *hoppas*

• Anonym (Andra barnet)

Testade nu på morgonen med CB testa tidigt, såg dock ingen antydan till streck så det är nog kört denna månad. Vet att jag har 5 dagar till BIM men har bara fått för mig att det skulle synas nu om jag var gravid eftersom jag plussade så tidigt förra gången..

Får inte ihop det hur jag mår, känner mig skakig i kroppen idag, nedstämd och väldigt känslig liksom. Har fortf mensvärk lite då och då på framsidan vilket jag aldrig brukar ha..

Kan ju testa i morrn också och se men d känns kört :(

• Mevi1315
    Mevi1315 skrev 2019-11-18 09:03:28 följande:

Testade ett RFSU testa tidigt cykelvagn 24, tokblankt. Anar att det blir nya tag sen men man vet ju aldrig

CykelDAG ska det stå ;)
  • Majja92

Måste bara fråga, jag har testat med RFSU tidigare och fått konstiga streck, vad har ni för upplevelser med dom?

Tog dessa nu på ÄL 11

• Nyckelpiga2017
    Majja92 skrev 2019-11-18 10:12:24 följande:

Måste bara fråga, jag har testat med RFSU tidigare och fått konstiga streck, vad har ni för upplevelser med dom?

Tog dessa nu på ÄL 11

Grattis, du är gravid!
Svar på tråden BIM november 2019