• larssonc

BIM november 2019

Idag kom ääääntligen min mens, nästan två veckor sen. Nu blir nästa bim 1/11 och äl borde vara runt 17-18/10. Ska till gyn 17/10 så ska bli spännande att se om det finns något ägg som har släppt eller är på väg att släppa då!

Vi har ett barn sen innan som är 1,5 år och en änglason som vi förlorade i vecka 20. Hoppas innerligt på att vi ska få vårt regnbågsbarn <3

Hoppas fler hittar hit sen! Påbörjar en bim lista.

1/11 - Larssonc

2/11

3/11

4/11

5/11

6/11

7/11

8/11

9/11

10/11

11/11

12/11

13/11

14/11

15/11

16/11

17/11

18/11

19/11

20/11

21/11

22/11

23/11

24/11

25/11

26/11

27/11

28/11

29/11

30/11

• Svar på tråden BIM november 2019
  • Blåsippa123

Plussade ju i tisdags med ett testa tidigt, tog även ett vanligt på onsdagen, idag (ej på morgonurin) tog jag ett vanligt till av annat märke och strecket var lite svagare, behöver såklart inte vara nån fara men man nojjar ju såklart :(

Skall ta på morgonurin imorgon och hoppas på starkare linje då!

• Stoltmoster
    MW90 skrev 2019-11-21 06:56:39 följande:

Så himla tråkigt för dig. :( vet exakt hur det känns.

Jag fick ett utomkveds nu i augusti/september. Dom tog bort min högra äggledare o fick höra samma sak att det inte minskar med så många procent att kunna bli gravid igen.

Så jag hoppas för bådas skull att det inte tar så lång tid för oss att bli gravida.

Det är en jobbig sak att gå igenom både fysiskt o psykiskt. Men man kommer på fötter igen o man orkar fortsätta kämpa.

Lycka till med operationen. Många kramar till dig.

Så hemskt att behöva gå igenom :( beklagar att det hände dig.

Tack så mycket, har legat på sjukhuset sen i morse och de e först nu inom en timma jag får opereras. Man vill bara att det ska vara över. Att inte få äta eller dricka gör absolut inte saken bättre. Hoppas det tar sig för er med graviditet snart! Kramar
  • MW90
    Stoltmoster skrev 2019-11-21 17:04:54 följande:

Så hemskt att behöva gå igenom :( beklagar att det hände dig.

Tack så mycket, har legat på sjukhuset sen i morse och de e först nu inom en timma jag får opereras. Man vill bara att det ska vara över. Att inte få äta eller dricka gör absolut inte saken bättre. Hoppas det tar sig för er med graviditet snart! Kramar

Jag sänder en massa kramar till dig nu o din sambo.

Jobbigt att du ska behöva gå igenom detta. Förstår att du vill att det ska vara över. Väntan är jobbig:( man vill liksom bara få det gjort. Själv fick jag genomlida nästan två veckor av prover o ultraljud för att dom skulle kunna konstatera att det var ett utomkveds. En av dom värsta tiderna i mitt liv ;(.

Men nu ett tag efter har man börjat acceptera läget o man har bearbetat det. Det är fortfarande jobbigt att tänka på men det blir lättare o lättare för varje gång.

Det jobbiga för mig är att min storasyster en månad efter operationen sa att hon var gravid, det kändes som en rejäl käftsmäll. Var glad för hennes skull absolut, men det kändes samtidigt jobbigt varför just jag skulle råka ut för detta.

Lycka till nu o kämpa vidare <3
  • NervösAnonym

Jag har läst och hört om att ikke gravida flytningar vid BIM är krämiga, vita och korniga medan flytningar vid graviditet är slemmiga, vita, mjölkaktiga och vattniga.

Jag har BIM idag och mina symtom är småkramper i bäckenet, samt helt annorlunda flytningar. Vill också tillägga at denna cykeln är en av de längre så jag är "egentligen" 8 dagar sen. Men min längsta cykel varade i 38 dagar med bruna flytningar från dag 35. Nu är jag på dag 38, vattniga flytningar och helt utan färg. Inga ömma bröst ingen ovanlig halsbränna

Vågar inte testa, jag får alltid negativa test.... Någon som haft samma symtom och plussat eller fått negativt?

• Maria198829

Är de bara jag eller är de ett svagt streck på den understa?

Har bim på söndag men kunde inte hålla mig. Den övre är för några dagar sedan
  • Maria198829
    Maria198829 skrev 2019-11-22 05:43:30 följande:

Uppdaterad: bilden vart visst vänd så de blir den vänstra :)
  • Maria198829

Men gud högra Bilden ska de stå Haha är så nervös så jag kan inte skriva hahaha

Maria198829 skrev 2019-11-22 05:44:09 följande:

Uppdaterad: bilden vart visst vänd så de blir den vänstra :)

• L 91
    Maria198829 skrev 2019-11-22 05:43:30 följande:

Det ser positivt ut!
  • L 91

Detta är tidigt tidigt... kanske BIM-6(?)..

Ser ni något alls?

• Maria198829
    L 91 skrev 2019-11-22 05:59:30 följande:

Detta är tidigt tidigt... kanske BIM-6(?)..

Ser ni något alls?

Kan kanske ana nåt på den understa men jag är osäker.

Mitt första test var på 6 dagar innan bim sen de andra tog jag nu två dagar innan bim med de svaga svaga så de kanske smäller till för dig om nån dag :D
Svar på tråden BIM november 2019