• Naya

BF JULI 2020

Jag plussade idag! Bf 5:e juli... Så glad men samtidigt livrädd för missfall! Första barnet :) 

• Naya
    Anonym (Colloseum) skrev 2019-10-28 13:32:00 följande:

Hej!

Jag är gärna med här. Grattis till alla er som plussat!

Plussade imorse.. kan inte riktigt förstå. Vårt andra försök på första barnet :) Känns så konstigt att ha molvärk känns som mensen ska komma närsomhelst.

Jag känner exakt samma, massa med molvärk precis som att det är mensen som skall dyka upp...
  • Naya

På olika sidor får jag olika bf datum, ena 5/7 andra 4/7. Appen preglife säger 4/7.
    Skumt! 

Känner ni några symptom? Jag har molvärk som fan, svagt illamående hela tiden och helt  förstoppad Cool Är livrädd för missfall, då jag haft ett tidigare för ett par år sedan..... 

• Naya
    BeckaBecka skrev 2019-10-29 17:53:36 följande:

Nu har jag typ mensvärk känns det som... Är det normalt? Är jättenojig :(

Jag har också jättemycket ?mensvärk?! Vad jag kan läsa mig till är det helt normalt... livmodern som växer :)
  • Naya
    qaswas122 skrev 2019-10-30 22:50:56 följande:

Fråga! Är det någon mer som knappt har några symtom?

Jag har haft jättemycket molvärk i ett par dagar men det är nästan helt borta nu :( i övrigt knappt några symptom
  • Naya

Någon här som varit på kub och fått ?dåliga? siffror? Jag fick 1:478 och är superorolig, ska nu gå vidare med NIPT (man blir erbjuden de i Skåne om man får under 1:1000).

Har ni några erfarenheter av att få så dåliga siffror??

Svar på tråden BF JULI 2020