BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Vad roligt att ni vill vara med i tråden! Har ni några symtom ännu?
Jag har en del molvärk, annars inte så mycket. Dock blir jag mätt väldigt snabbt när jag äter. Är i vecka 5 (4+2), och har gått ner två kilo sedan jag vägde mig strax innan äl. Undrar om det är normalt? Sedan äl har jag bara kunnat äta hälften så mycket varje portion. Är ju dock först nu när jag plussat som jag förstår varför.. :)
Jag är 26 år o sambon 30. Det är första barnet.
Har också tänkt tanken med missfall men håller tummarna... Det är ju alltid en risk men känns ändå skönt att man vet att man kan bli gravid överhuvudtaget!
Jag är 26 år o sambon 30. Det är första barnet.
Har också tänkt tanken med missfall men håller tummarna... Det är ju alltid en risk men känns ändå skönt att man vet att man kan bli gravid överhuvudtaget!
Hej alla preggosar!
Jag plussade idag och om jag räknat rätt har jag bf den 1 eller 2 juli! Jag kan knappt förstå att jag är gravid! Vill bara skrika rakt ut av lycka! Jag har knappt några symtom alls, förutom extremt ont i brösten och lite lite mer törstig än vanligt kanske.
Ok nu har jag skrämt upp mig själv igen. Plussade svagt i onsdags, och i torsdag fick jag pluss på digitalt.
I dag testade jag igen och förväntade mig ett starkt streck men det var lika svagt som i onsdags (dock med annat märke). Jag testade inte med morgonurin och hade inte hållit mig så värst länge, Nån timme bara.
Är det kört nu eller stressar jag upp mig?
Tredje graviditeten i år, de andra två slutat i mf/ma.
Har varit förkyld några dagar också, det kanske har dödat embryot?