Inlägg från: rosali84 |Visa alla inlägg
  • rosali84

BF JULI 2020

Ok, då var man här igen. Efter senaste missfallet (MA i mars i år och utdraget som attans med blödningarna som följd och mensen som inte kom tillbaka förrän i juli) så har vi typ legat lite lågt med allt. Förra månaden var första som vi försökte igen, men då kom mensen som en klocka. Denna månad blev det inget seriöst försök då jag varit sjuk samt sjukt trött osv. Vet att mensen ska komma närsomhelst, men tycker på nåt sätt att det inte känns som vanligt. Tänkte att om inte den kommit innan onsdag så testar jag då. Men inte kunde jag hålla mig till onsdag inte. Tog detta nyss. Ett test som är utgånget i datum och med 2 MA i bagaget senaste 2 åren så håller jag inte direkt hoppet uppe.

• rosali84

Vågar nog smyga mig in här nu ändå :) BIM idag och detta är morgonens test.

• rosali84
    avigmaria skrev 2019-11-04 18:45:41 följande:

Har ni ringt MVC ännu? Hur tänker ni kring det? Detta är ju tredje gången för mig, borde vara rutinerad men känner mig väldigt vilsen...

Precis plussat och är i v 3+6 idag bara, BF 14/7. Jag kommer att avvakta med att ringa BM. Har 2 barn sen tidigare, 7 och 4 år, och försökt med nr 3 i ca 3 år. Detta är nu 3:e gången jag är gravid på dessa år, de 2 innan slutade med MA. Jag kommer att ringa och boka tid för tidigt VUL först och om det ser bra ut denna gången så bokar jag då tid till BM.
  • rosali84
    BeckaBecka skrev 2019-11-05 10:49:56 följande:

Nä det har du rätt i!! Jag ska till första besök nästa vecka och är då i vecka 7 (6+6). Kan man be om UL då eller något så man kan bli lite lugnare?

Här får man boka privat och bekosta själv om man vill göra tidigt UL. Jag gjorde det förra grav (Pga MA som upptäcktes först i v 13 innan) och kommer göra även denna gång (eftersom även den grav visade sig vara ett MA).
  • rosali84
    BeckaBecka skrev 2019-11-05 10:49:56 följande:

Nä det har du rätt i!! Jag ska till första besök nästa vecka och är då i vecka 7 (6+6). Kan man be om UL då eller något så man kan bli lite lugnare?

Här får man boka privat och bekosta själv om man vill göra tidigt UL. Jag gjorde det förra grav (Pga MA som upptäcktes först i v 13 innan) och kommer göra även denna gång (eftersom även den grav visade sig vara ett MA).
  • rosali84

Senaste grav (som slutade i MA) tog jag ett digitalt test i v 4+2 som då visade Gravid 1-2v. Idag är jag i v 4+0 och det digitala testet ser ut så här

• rosali84
    AnnaAgaton skrev 2019-10-30 19:49:02 följande:

Hej alla ser att Facebook kommer på tal längs tråden så skriver ett inlägg igen :)

Skicka vänförfrågan till Ann-Louise Persson Nybro bild på mig o sambon dottern som bakgrund.. så bjuder jag in er. Kan bara bjuda från vänlistan inte kommit på något annat sätt:/ men det funkar iaf:) välkomna alla som vill!!

Har skickat vänförfråga till dig på FB. Vill gärna vara med i FB-gruppen :)
Svar på tråden BF JULI 2020