Inlägg från: Anonym (Orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig)

BF JULI 2020

Är så orolig för missfall! Läst att om man är illamående minskar risken för missfall, jag är inte illamående alls. Har knappt några symptom mer än trötthet och lite molvärk då och då. Ömma bröst ibland. Vet inte hur jag ska ta mig igenom dessa veckor :( vadå kan man göra? Ingenting känns det som... min förra graviditet slutade i missfall i vecka 6-7 och jag är nu i vecka 6 (5+3). Vill bara komma över dessa helvetesveckor!! Mina test är fortfarande superstarka och clearblue digital visar +3. Om man får ett MA, sjunker hcg direkt då?

• Anonym (Orolig)
    fse skrev 2019-11-21 10:32:37 följande:

Jag ska göra tidigt ultraljud imorgon, då v8 (7+0) och är sååå nervös för att inte se ett litet pickande hjärta... Har haft mycket molvärk/växtvärk i princip hela graviditeten men nu har det avtagit. Kan det verkligen vara normalt?

Jag ska också göra ett imorgon! Också v 8(7+5).... Supernervös att det inte ska finnas något tickande hjärta där!
  • Anonym (Orolig)

Någon annan som fortfarande får ?molvärk? i vecka 8? Är i 7+5 idag och har fortfarande ont till och från... gör mig superorolig!!

Svar på tråden BF JULI 2020