BF JULI 2020
Äntligen efterlängtat plus för mig idag! Glädjen är toootal! Om jag räknat rätt bf 23/7 :D Bor i Småland, någon mer?!
Äntligen efterlängtat plus för mig idag! Glädjen är toootal! Om jag räknat rätt bf 23/7 :D Bor i Småland, någon mer?!
Grattis!! Jag bor i Småland :) vart bor du? :)
Hej tjejer, skrev nyss i en annan tråd om spökstreck men jag skriver här också. Lyckan var total igår när plusset på bifogad bild kom. Hittade hit till er direkt. Idag tog jag ett CB digital som säger ?inte gravid?. Har någon varit med om liknande? Jag tycker det är ett relativt tydligt plus igår och jag känner mig onekligen på tjocken. Vad spökar med mig? Kram <3
Har du eventuellt testat i kylskåpskall urin? Det gjorde jag ett flertal gånger och tydligen så ger det ett missvisande resultat, jag fick negativt på CB early flera gånger när jag testade i kall urin.
Tror definitivt att det är ett riktigt plus! Jag hade sådär svagt de tre första dagarna jag testade, och jag har tidigare aldrig haft någon tillstymmelse till streck tidigare. När ska eller skulle du haft mens? Vänta ett par dagar och ta sedan ett digitalt igen. Det kan fortfarande ha varit för lite hcg, detta ökar ju varannan till var tredje dag.
Alla dessa test :( jag har ju själv tagit test ca varannan dag för att man är så nojig. Det måste ju vara så att alla graviditeter är så individuella och att det tar olika lång tid för alla att få starka plus och rätta stegringar. Nu är jag i v.8 (7+5) och börjar pusta ut lite men kommer säkert testa igen. De som tillverkar alla test måste tjäna en förmögenhet :p jag tänker att ett plus är ju alltid ett plus, så grattis!!
Alla dessa test :( jag har ju själv tagit test ca varannan dag för att man är så nojig. Det måste ju vara så att alla graviditeter är så individuella och att det tar olika lång tid för alla att få starka plus och rätta stegringar. Nu är jag i v.8 (7+5) och börjar pusta ut lite men kommer säkert testa igen. De som tillverkar alla test måste tjäna en förmögenhet :p jag tänker att ett plus är ju alltid ett plus, så grattis!!
Oj råkade visst citera fel inlägg först
Vilken tid på dygnet var det när du fick ett plus och vilken tid var det när det stod inte gravid? Det kan ju spela roll hur mycket utslag man får om man druckit mycket osv. Jag ser det som att du är gravid, jag har tagit många tester i mina dagar och aldrig fått ett sådant tydligt test om jag inte vart gravid. Stort grattis till din graviditet : )
Det där är absolut ett plus! Dock konstigt med det digitala. Du får det tråkiga svaret: testa om 1-2 dagar... vet hur segt det är. Men det där är iaf inte ett spökstreck.
Hej ! Stort grattis till er alla som plussade! Igår har även jag testat på dagen! Mensen försenad 8 dagar !