• stragge

BF JULI 2020

AnnaAgaton skrev 2019-10-27 06:49:01 följande:

Gruppen är inte synlig alls så skriv om ni vill vara med så bjuder jag in :)

Är de många med? Jag är gärna med :)
  • stragge
    LizzieP skrev 2019-11-14 10:58:07 följande:

Äntligen efterlängtat plus för mig idag! Glädjen är toootal! Om jag räknat rätt bf 23/7 :D Bor i Småland, någon mer?!

Bor också i Småland :) bf enligt app 7/7!
  • stragge

Jag kan gärna starta en Facebookgrupp till oss! Skicka ett meddelande eller skriv här eran mejladress som är kopplad till ert Facebook konto så bjuder jag in er!

• stragge

Jag kan gärna starta en Facebookgrupp till oss! Skicka ett meddelande eller skriv här eran mejladress som är kopplad till ert Facebook konto så bjuder jag in er!

• stragge
    LizzieP skrev 2019-11-17 07:44:51 följande:

Okej i?m in :D Har inte hunnit köpa något nytt digitalt ännu men idag visade clearblue ett dubbelt så starkt streck som i förrgår, det måste väl vara på väg åt rätt håll då? Mensen lyser med sin frånvaro, dock INTE flytningarna, jag är ganska andfådd för det mesta och kisseriet är vääldigt aktivt dygnet runt, även törsten.. 4+5

åh men då borde du ju ändå kunna glädjas åt det :D Vore ju superkonstigt om det va fel på alla andra test, måste varit något knas med de digitala du tog då. Håller tummarna för dig !
  • stragge
    Anonym (Lo) skrev 2019-11-16 18:45:25 följande:

Någon som är på att starta en till juligrupp på fb? :)

Skicka meddelande till mig med din mejladress så bjuder jag in dig. Helt hemlig grupp :)
  • stragge
    Jgd skrev 2019-11-16 09:29:32 följande:
    Är också gärna med i fb grupp om de finns någon eller om någon vill starta ????????
    Skicka meddelande till mig med din mejladress så bjuder jag in dig. Helt hemlig grupp :)
  • stragge
    Ssssaraa skrev 2019-11-16 08:44:22 följande:

Plussade idag, bf 22 ???? Är det någon som startat en facebokgrupp, vill gärna gå med isf ????

• stragge
    StinaM2 skrev 2019-11-17 16:58:23 följande:

Hej!

Jag plussade igår och har bf 19/7 enl. NC ???? Är nu i typ 5+1!

Vi båda är 25år och har försökt i ca 5månader. Jag har typisk växtvärk, ont i bröstet, trötthet o äcklig smak i munnen.

@AnnaAgaton Jag vill gärna bli inbjuden till Facebook gruppen ????

Du får gärna skicka ett meddelande till mig med din mejladress som är kopplad till din fb så bjuder jag in dig i gruppen :)
  • stragge

Skicka ett nytt meddelande om ni inte får det att fungera med facebookgruppen Glad

• stragge
    Elsen skrev 2019-11-19 10:04:47 följande:

Hej på er!

Ny på sidan och ny i tråden, plussade förra veckan för första gången någonsin ???? Bf är antingen 22a eller 26e juli (preglife vs NC) så är i vecka 5 nu. Det hela känns sjukt overkligt, så overkligt att jag knappt ens oroar mig för missfall för " jag är ju ändå inte gravid på riktigt" ???? Ska till barnmorskan om två veckor, hoppas det hinner landa tills dess.

Hittills har jag inte märkt så mycket, lite spänningar i brösten, smått illamående som kommit och gått och molvärk i magen.

Var lite sugen på att gå med i facebookgruppen men är så himla rädd att det ska vara någon där som jag känner ????

Det som skrivs där ska stanna i gruppen men du gör såklart som du vill, det är nog ingen som vill att graviditeten ska komma ut innan man hunnit berätta det själv så jag hoppas att alla respekterar det. Skönt att ha några att bolla med som är i samma sits och det känns ju lite verkligare när man har några andra o prata med också Skrattande  Du är hjärtligt välkommen till gruppen i alla fall om du beslutar dig för det, skicka ett meddelande till mig i såna fall.
  • stragge
    Ni som vill vara med får gärna skicka meddelande till mig eller Ereya med er mejladress som är kopplat till ert facebook konto. Helt hemlig grupp som enbart syns för dom som är inbjudna av oss Glad
  • stragge
    Elsen skrev 2019-11-19 19:22:53 följande:
    Tack snälla <3 Jag vill gärna vara med, har pratat med Ereya men hon verkar inte vara online just nu så kan skriva till dig med :)
    Gör det :)
  • stragge
    barntokiggg skrev 2019-11-20 18:17:22 följande:

Nej jag vet, men en liten copingmechanism kan man väl säga för att jag är så rädd för det och att bli ledsen när allt inte går smooth liksom. Fick precis en smärra i magen som ilade liksom, kändes som en stark mensvärk. Var så jobbigt så jag hade svårr att sitta still liksom. Googlat på att så kan man ha det, växtvärk osv och hoppas ju på det. Kan man ha växtvärk i 3+5? Inget blod än iaf så då lever en gnista hopp iaf.

Jag hade galen mensvärk från bim-2 till vecka 14 med sonen, helt normalt enligt bm :) ta inte ut något i förskott, försök att glädjas åt ditt plus <3
  • stragge
    jfaericsson skrev 2019-11-20 20:32:11 följande:

Hej! :)

Hoppar in här jag med efter att läst igenom alla inlägg nu :) Så kul att följa er alla som är i samma sits!

Väntar andra barnet med BF 18/7 enligt Preglife :) Så himla glad och lycklig över att (förhoppningsvis) få uppleva en till graviditet!

Vill gärna vara med i fbgrupp om det finns någon som inte är full redan :)

Ja skicka meddelande med din mejl så bjuder jag in dig imorn när jag sitter vid en dator :)
  • stragge
    EnyaLouise skrev 2019-11-20 20:13:51 följande:

Hej! Jag hoppar in här också. Plussade i förrgår och är enligt gravidappen i 4+5, med bf 23/7.

Första gången jag är gravid, det tog sig på första försöket för mig och mannen.

Har inte så många symptom. Utebliven mens, lite "mensvärk" och behöver kissa lite oftare.

Finns det någon hemlig facebook-grupp som inte är full än? :)

Ja skicka meddelande med din mejl så bjuder jag in dig imorn när jag sitter vid en dator :)
  • stragge
    KingA2016 skrev 2019-11-24 21:33:23 följande:

Halloj! Plussade i veckan med andra barnet. BF 28 juli som det verkar. Mådde piss förra graviditeten så ska bli intressant att se hur det går denna gång. Ska få träffa barnmorska och spec. Läkare redan på onsdag genom privat klink.

Är gärna med i fb-gruppen. Vem ska man kontakta?

du kan skicka meddelande till mig med mejladress som är kopplad till facebook :)
  • stragge

Skicka meddelande till mig om ni vill vara med i den hemliga facebook-gruppen för BF Juli. Skicka mejladressen som är kopplad till facebook-kontot så kommer en inbjudan via mejl Tomte

• stragge
    Aklejas skrev 2019-12-16 13:57:46 följande:

Hej Alla!
    Jag har efter många läskiga turer och mycket gråt ändå börjat tro på att det kommer bli en liten bebis.
    BF 5 juli 

Så, nu är jag gärna med
    även i Fb grupp
    hur skickas pm?
    (helt ny här)

Klicka på mitt namn så kommer min "profil" upp och där står det någonstans, skicka meddelande :) tror jag..
  • stragge

Skriv eran mejladress som är kopplad till Facebook om ni vill bli inbjudna i den privata, icke sökbara juligruppen på Facebook :) Skickas en inbjudna via mejl då.

Svar på tråden BF JULI 2020