• Ereya

BF JULI 2020

Hej kompisar!

Om allt går som det ska så kommer jag föda barn i juli jag med! 25 juli är BF. Ryms jag här? :D

• Ereya
    Anonym (Lo) skrev 2019-11-16 18:45:25 följande:

Någon som är på att starta en till juligrupp på fb? :)

Absolut, ska dock vänta en vecka eller två innan jag går med :) 
  • Ereya
    Solros2 skrev 2019-11-16 18:13:09 följande:
    Grattis!! Vi håller tummarna!
    Tummar och tår! <3 Fick mf i mars så hoppas att detta går vägen :) När har du BF?
  • Ereya
    Corros skrev 2019-11-16 19:25:27 följande:

Grattis! Jag har också BF där i krokarna, tror min ägglossning var tidigare än jag trott. Fick ?gravid 2-3 veckor? fast jag bara är på cykeldag 26. :)

Åh se där, vad roligt! Grattis och tack :D

Har 26 dagars cykel och ägglossning på CD 12/13, plussade idag på ÄL+13! Helt i extas! Inga symptom dock men väldigt jätteskarpt testresultat så jag antar att det var sprutt i den laddningen haha.
  • Ereya
    awi skrev 2019-11-17 10:36:42 följande:

Tusen tack :) Okej! Ska kolla in den :)

Jag kör Preggers, Preglife, Flo och nån mer haha.
  • Ereya
    Anonym (J) skrev 2019-11-17 11:42:04 följande:

Någon annan som har symtom som lite kommer och går? Olika från dag till dag och så?

Jag är i vecka 5 nu och har huvudvärk som kommer och går samt illamåendeflashes. Molvärken gör sig påmind ibland... Brösten är fortfarande stora och ömmande, insåg precis att mina behåar inte passar längre. Vilken vecka är du i och vad känner du? :D
  • Ereya
    StinaM2 skrev 2019-11-17 16:58:23 följande:

Hej!

Jag plussade igår och har bf 19/7 enl. NC ???? Är nu i typ 5+1!

Vi båda är 25år och har försökt i ca 5månader. Jag har typisk växtvärk, ont i bröstet, trötthet o äcklig smak i munnen.

@AnnaAgaton Jag vill gärna bli inbjuden till Facebook gruppen ????

Det är gjort en ny grupp då den första blev full, som du gärna får gå med i :)
  • Ereya
    Elsen skrev 2019-11-19 10:04:47 följande:

Hej på er!

Ny på sidan och ny i tråden, plussade förra veckan för första gången någonsin ???? Bf är antingen 22a eller 26e juli (preglife vs NC) så är i vecka 5 nu. Det hela känns sjukt overkligt, så overkligt att jag knappt ens oroar mig för missfall för " jag är ju ändå inte gravid på riktigt" ???? Ska till barnmorskan om två veckor, hoppas det hinner landa tills dess.

Hittills har jag inte märkt så mycket, lite spänningar i brösten, smått illamående som kommit och gått och molvärk i magen.

Var lite sugen på att gå med i facebookgruppen men är så himla rädd att det ska vara någon där som jag känner ????

Jag tänkte samma, alltid är det nån man känner. Men tror samtidigt på ömsesidig respekt sinsemellan. Och inget, absolut inget, ska förringa mig min glädje i att faktiskt vänta barn. I gruppen finns så många kloka, härliga, vettiga tjejer och jag är glad att jag gick med.
  • Ereya
    qwe1990 skrev 2019-11-19 14:40:48 följande:

Jag har inte heller vågat, men nu har jag ångrat mig. Vem är det man ska skicka sin mejladress till? 

Skicka till mig så lägger jag till dig/er! Välkomna <3
  • Ereya
    Gabriella123 skrev 2019-11-19 15:36:06 följande:

Ååh jag är också gärna med om det är okej?:)

Självklart <3
  • Ereya

Vår tråd heter "BF Juli 2020" och har en profilbild me en hjärtformad ballong. Ni kan ansöka om medlemskap så godkänner jag där. Annars skickar ni ett mail till mig med er mailadress så bjuder jag in er :)

• Ereya

Nej nu var det gravidhjärnan i farten, förlåt! Gruppen går naturligtvis inte att söka på, man måste bli inbjuden då den är hemlig. Så fortsätt maila mig era mailadresser kopplat till Facebook så bjuder jag in er <3

• Ereya
    EnyaLouise skrev 2019-11-20 20:13:51 följande:

Hej! Jag hoppar in här också. Plussade i förrgår och är enligt gravidappen i 4+5, med bf 23/7.

Första gången jag är gravid, det tog sig på första försöket för mig och mannen.

Har inte så många symptom. Utebliven mens, lite "mensvärk" och behöver kissa lite oftare.

Finns det någon hemlig facebook-grupp som inte är full än? :)

Vad roligt att höra <3 Maila mig så lägger jag till dig i vår grupp! 

Den är dold och hemlig och syns inte för andra, inte heller vem som är medlem. Varmt välkommen :)
  • Ereya
    LizzieP skrev 2019-11-21 08:58:38 följande:
    Hej! Har du samma facebookgrupp som Ereya eller är det två olika? :)
    LizzieP skrev 2019-11-21 08:58:38 följande:
    Hej! Har du samma facebookgrupp som Ereya eller är det två olika? :)

Det är Stragges grupp som jag modererar och hjälper till med :) alla är så välkomna!
  • Ereya

Ni är så varmt välkomna att gå med i vår grupp <3 Hör i så fall bara av er med er maildress som är kopplat till Facebook, så lägger jag till er! 

• Ereya

Vill ni får ni jättegärna gå med i vår grupp, BF Juli 2020 som är dold för andra, det syns varken att man är medlem och gruppen går heller inte att söka på :) 

Skriv ett pm till mig med er mailadress kopplat till Facebook så lägger jag till er, vi är ett härligt gäng där nu som bollar allt mellan himmel och jord gällande graviditeten :) 

• Ereya
    Längtande95 skrev 2019-11-24 13:58:36 följande:

Hej!

Hänger på här jag med, plussade igår och väntar nu barn nr 2 :) Bf 31 juli.

Någon som är intresserad av en fb grupp? :)

Grattis <3

Vi har gjort en bfgrupp på FB, hör av dig till mig eller stragge med din mailadress kopplat till Facebook så bjuder vi in dig! :)
  • Ereya
    Lovislovis skrev 2019-11-28 15:22:38 följande:

Hej!!! Jag hoppar också in här, plussade den 20/11 och går in i v 7 imorgon. Fyller 30 den 2- augusti så hoppas att allt går vägen så jag får fira min 30 årsdag utan förlossning???? (dovk världens bästa födelsedagspresent så bryr mig egentligen inte heheh ) Läste i förbifarten om att det är någon som startat en facebook-grupp som jag gärna går med i! Men hittade inte i tråden nu hur jag går tillväga! kul med så många juli- bebisar! Är beräknad till den 25 juli! KRAM!

Hör av dig till mig eller stragge med mailadress kopplat till Facebook så bjuder vi in dig i den hemliga/dolda gruppen <3
  • Ereya

Finns fortfarande plats för er som vill gå med i vår BF Juli-grupp. Skicka pm med er mailadress kopplat till Facebook så bjuder jag in er. Gruppen är hemlig och går inte att söka på, så ingen utomstående ser att man är medlem. Ser fram emot nya ansikten :)

Svar på tråden BF JULI 2020