BF JULI 2020
Jag hoppar gärna in här, gravid 4+0 enligt NC, vi lyckades med hjälp av NC på andra försöket, första barnet och just nu är det oroligt i min själ hur det ska gå de kommande veckorna.
Jag hoppar gärna in här, gravid 4+0 enligt NC, vi lyckades med hjälp av NC på andra försöket, första barnet och just nu är det oroligt i min själ hur det ska gå de kommande veckorna.
Jag går in i vecka sex imorgon men mina symtom har börjat klinga av, mår fortfarande illa på morgonen, hade växtvärk förra helgen men nu knappt mol. Misstänker MA, ska till hölslsamtal et den 21 november, kan jag be om ett vul om symtomen fortsätter försvinna?
Hur svarar man på någons meddelande direkt så att meddelandet man svarar på syns ovan ens svar i lite mörkare text ? Jag är ny här på familjeliv , help a girl out!! <3
Såhär såg min lilla böna ut :) blev ju tillbakaflyttad, så är nu 8+0.
Nu till en annan mindre kul sak jag bara måste skriva av mig om: min sambo hade något av en panikattack igår, det kom även upp en del saker från hans barndom som jag tror utlöste det hela. Han fick liksom panik och sa bara att han känner att han inte kan bli pappa. Idag verkar de känslorna vara borta! Har någon varit med om något liknande?
Vad har alla för symtom såhär i vecka 6? :)
Själv har jag mild mensvärk som kommer och går, är trött och drömmer mycket om nätterna. Lite svullen om magen oxå.
Tack för svaret, det gör mig lite lugnare. Man kanske ska prata med sin barnmorska som du säger. Han borde ju också kunna få stöd där.
Tack för svaret, det gör mig lite lugnare. Man kanske ska prata med sin barnmorska som du säger. Han borde ju också kunna få stöd där.